Meiden die draaien (DJ)

Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die draaien.
Of die ermee willen beginnen.

Kon geen topic hierover vinden dus bij deze :slightly_smiling_face:

[b]- Plaats hier of je draait, of je wilt beginnen met draaien, met wat voor apparatuur je draait, of vragen over apparatuur of andere dingen!

• Ook kan je hier eventueel je eigen gemixte mp3tjes plaatsen!
  • Ook foto’s zijn welkom, van jezelf achter de draaitafels, of van je apparatuur!
  • En het aanbieden voor verkoop mag uiteraard ook.
    [/b]

M’n vriendje is dj en hij moet het me maar eens gaan leren haha :grinning: Lijkt me wel leuk maar het is lastiger dan het eruit ziet! Haha :slightly_smiling_face:

Klopt haha je moet echt ritmegevoel hebben…
Wat voor apparatuur gebruikt hij? of weet je dat niet?

is hij professioneel dj of gewoon huis dj?:stuck_out_tongue:

hihi mijn vriendje draait ook. hij draait vooral op feestjes van de familie, op feesten van zn werk en op schoolfeesten. dus geen grote dingen, maar daar wil hij wel ooit naartoe werken… geen idee watvoor apparatuur hij gebruikt, daar ben ik niet in thuis!

Hij heeft samen met een vriend van hem een eigen bedrijfje buiten z’n gewone baan dus wel professioneel haha. Vind het echt leuk! Ze draaien op vanallerlei eh… dingen. Events, kleine festivalletjes, bruiloften ook wel eens… En hij heeft een vaste avond in een soort café. Dat soort dingen.

Welk merk spul hij heeft weet ik niet precies, maar het is allemaal van hem (hun) zelf… Boxen en draaitafels en mengpanelen en het hele gedoe eromheen hahaha. Lampen enzo.

Maar ehm… Als je ritmegevoel niet je-van-het is dan gaat t zeker niet lukken? Haha :flushed:

Ik heb het gedaan voor mijn lol, ook cursussen gehad. Vind het erg leuk maar toch ben ik er praktisch mee gestopt

mjn zus draait, ze kan het heel goed vind ik en draait ook op feesten haar aperatuur weet ik niet precies maar volgens mij heeft ze 2 cd spelers van reloop en midden stuk en kan digitaal daaien.
Dus het lijk me leuk als we misschien foto’s van je aperatuur of van je zelf tijdens draaien te maken. i

Bij deze is het topic aangepast! Fotos zijn welkom!

@ magicstar, wat is de artiestennaam van je zus? als ze op grote feesten draait is ze misschien wel bekend…

@ Lamanzana, hoezo ben je gestopt?

Dit is mijn mixtrack;

Op zich wel handig om mee te werken, neemt ook niet heel veel ruimte in beslag ipv 2 losse cdj’s en dan ook nog een mengpaneel…

Iemand trouwens geintresseert in een Numark MD950 mengpaneel? Zo goed als nieuw… ooit gehaald maar toen heb ik dus de mixtrack gehaald en daar kan je t mengpaneel niet bij gebruiken… €20,- mag je hem hebben.
https://www.recess.nl/dj-gear/info/numark-m101-2-channel-dj-mixer-/49985/

http://soundcloud.com/missmusica-1/mix

vind zelf de overloop naar t andere nummer vanaf 4:50 wel goed :grinning:
Hier 1 van me eerste mix hahah
Niks bijzonders maar misschien vinden jullie t toch wel leuk om te horen

Mijn vriend heeft apparatuur van Pioneer :slightly_smiling_face:

Mijn vader doet het al bijna 30 jaar. (zo lang ik me kan heugen). Vroeger draaide hij ook in grotere discotheken in belgië zoals the Site en de Cartouche enzo. Nu doet hij het voornamelijk op plaatselijke feesten, en hij organiseert al ruim 8 jaar iedere maan een dansavond. Ik doe het zelf niet (maar ik houd wél heel veel van muziek) Ik heb best wel het een en het ander aan apparatuur zien komen en gaan. En de afgelopen paar jaar héél wat programma’s om mee te mixen hahaha.

Hij heeft (denk ik, weet ik ab-so-luut niet zeker) basboxen en topkasten van Dynacord, en een mixtafel van Pioneer. Al het andere spul zou ik niet weten :slightly_smiling_face: