Meid met hulp nodig en advies

t liep dus zo mijn vriend en ik ware dondrdag aan t afspreke en zijn broerje was der ook telkens als dat broertje niet keek gaf tie mij een knuffel later lag ik in zijn armen daarna zijn weze basketballen NU KOMT BIG ISSUE hij bleek 7 gemiste berichte te hebbe van zijn moeder dus hij belt terug en hangt pasr min daarna op met de zin : ik moet t uitmake van mijn moeder ze denkt dat ik je zal misbruike dus je kan beter nu gaan anders is dit de laatste x dat je mij ziet…ik ging huilend naar huis en ben helemaal de kluts kwijt wtf moet ik doen

:bored: wtf…

dit. En het begin van het verhaal, is dat van belang ofzo…?

nja dat denkt zijn moeder ind want dat heb ik van hem begrepen…

Je hebt niet gevraagd waarom hij dat dacht?
Zit er een groot leeftijdsverschil tussen jullie ofzo?
Hoelang zijn jullie al samen?

Sorry ik snap hier niks van :’)

nee hij is 13 ik ook denk 1 week ofzo

Ik denk dat zijn moeder jullie te jong vindt voor een relatie. Misschien dat ze daarom zo reageert?

Alsnog vind ik het een vreemd verhaal en snap er vrij weinig van.

Ik snap hier de ballen van, sorry.

Aller eerst misschien iets beter nederlands typen.

Maar goed eigenlijks snap ik er vrij weinig van, sowieso van die jongen en het gesprek met moeder (?) snap ik ook niet. Maar goed als het allemaal zo vaag is is het ook maar beter dat je bij hem weg bent.

[size=2]Je hebt een week met je vriend maar de moeder van je ‘vriend’ denkt dat je ‘vriend’ jou misbruikt? [/font]

ik geloof hier om eerlijk te zijn geen reet van maar als zijn moeder zelfs zegt dat hij je misschien gaat misbruiken zou ik niks meer met m te maken hebben

Raar verhaal…
Maar als ik jou was zal ik wel uitkijken dan.

Wut?

• Als zijn EIGEN moeder zegt dat hij je gaat misbruiken, run like hell.
  • Hij sprak z’n moeder ook niet tegen? Lijkt me niet dat hij dan super veel om je geeft.