meid met een schippersboy als vriend (Update)

Hee

Ik start dit topic, omdat mn crush vaak weg is met het schip van hun. Zijn ouders zijn schipper, dus woont hij doordeweeks begeleid. (hij zit in een rolstoel) In het weekend is hij wel thuis, en woont hij best dichtbij mij, alleen moet ik vaak werken op zaterdag. En omdat hij in een rolstoel zit, is hij vaak best afhankelijk van z’'n ouders.

In de vakanties is hij ook wel thuis, alleen gaan ze dan vaak met hun schip weg.

Ik vindt het dus best lastig om met hem af te spreken, want als vrij is weet ik niet altijd of hij thuis is. verder werkt hij in de week tot 4 uur en ik tot half 5 en dan kunnen we wel s’avonds afspreken maar dan ben ik best moe, en hij ook.

Ik hoop dat jullie het een beetje snappen.

iemand advies of evaring etc. ??

ps: ik heb hem al gezegd dat hij hier (bij mij thuis) altijd welkom is. (als ik thuis ben tenminste)

-

Alleen in het weekend dus. Mijn vriendin haar vriend is 2 weken weg 2 weken thuis en bij een andere vriendin is dat zelfs 4. Mijn oma heeft dit ook en zijn 50 jaar getrouwd, dus het kan wel, maar het is moeilijk.

-

Skypen, ouderwets brieven schrijven, bellen, mailen, smsen. Maar niet te veel contact zoeken, hij is aan het werk. Geniet van je vrijheid, doe leuke dingen met je vriendinnen etc. Maak het extra leuk als hij terugkomt, cadeautje geven etc.

-

Waar vaart hij trouwens? Ben wel benieuwd.

Heb zelf ook op een schip gewoond, haha. Maar gelukkig hebben mijn ouders wel gewoon een huis gekocht en is mijn moeder op land gaan wonen.

Heb nog wel een vriend die wel mee gaat steeds en in een internaat woont. Gewoon proberen hem zoveel mogelijk te zien wanneer hij weer thuis is en succes ermee :slightly_smiling_face:

Zijn ouders varen overal. ze zitten nu volgens mij ergens in Noord-Brabant, Dinsdag moeten ze lossen in Drenthe. en soms varen ze ook in het buitenland.

:upside_down_face: