Hallo,
Ik ben best onzeker en vraag me af wat jullie (als personen die mij niet kennen) van mijn lichaam vinden.
Ik ben best mager daarom wil ik nog +5 kilo aankomen maar het lukt niet, iemand tips?
ooh, ik ben 15.
Hallo,
Ik ben best onzeker en vraag me af wat jullie (als personen die mij niet kennen) van mijn lichaam vinden.
Ik ben best mager daarom wil ik nog +5 kilo aankomen maar het lukt niet, iemand tips?
ooh, ik ben 15.
Nee, ik vind je wel goed zo. Ik heb ook een gevoel dat dit voor aandacht is, excuses daarvoor dan.
Dankje, je hoeft je niet te excuseren, ik begrijp dat je dit denkt en je bent vast niet de enige maar ik wou het gewoon weten omdat ik best wel lang met complexen zat.
Sorry maar mag ik het een beetje apart vinden als je een bikini foto van jezelf (oke dan wel zonder hoofd) op een forum zet om commentaar op je lichaam te krijgen.
OT: Ik denk dat je gewoon wat zelfvertrouwen nodig hebt
Ik vind je lichaam normaal voor iemand van 15, niet te mager. Toen ik 15 was was ik vrij mager, maar met de jaren krijg je meestal van zelf wat meer vet en vorm.
Dankje, en haha ja geen idee hoe ik het anders moest doen (en dit is toch een ander account ).
Hopelijk!
Mwja, ik zei toch ook niet over mezelf dat ik lelijk ben .
Pas op met foto’s in je bikini, ik denk dat hier op deze site best wel jongens/mannen zullen zitten onder een meidennaam die deze foto’s graag willen…
Maar verder niets mis met je lichaam hoor. Het ziet er goed uit verder maar geloof en vertrouw meer in jezelf dan komt het zelfvertrouwen en zul je jezelf ook mooi vinden!
Ooh, ik haal hem zo weer weg
, en bedankt!
Gewoon jezelf blijven. Later ga je blij zijn dat je mager bent, veel meisjes komen in hun puberteit aan en als je 30 bent kan je ook niet alles meer eten. Eet gewoon (gezond) en genoeg.
Pas op met foto’s in bikini op het internet (ook al is het zonder hoofd) en mooie bikini heb je daar haha
Ik vind dit geen leuk topic metname omdat andere meiden ook onzeker kunnen worden hierdoor. Het klinkt idd als vissen naar complimentjes, ja je lichaam is goed zo.
Sorry voor mijn boze bericht alvast
Je hebt een mooi lichaam. Maar ik snap eigenlijk ook niet waarom je dit nu per sé van ons wil horen
En idd, anderen zullen hier misschien onzeker van worden!
Ooh, oei dat was zeker niet mijn bedoeling hoor, ik zou goud geven om een wat ronder/voller/vrouwelijker lichaam te krijgen en nja, is echt niet mijn bedoeling sorry als het zo lijkt.
Ik snap nou niet echt met welk doel je dit post, maargoed :’)
Ik vind je niet te mager.
die topic titels bij beauty zijn soms zo irritant :")