Hey,
Ik heb dringend jullie advies nodig.
Ik heb al een halfjaar een crush op een hete jongen (we zullen hem Jonas noemen.) Ik had gehoord dat hij al eens een seksbuddy had gehad. Ik, nieuwsgierig als k ben, heb hem dan anoniem op zijn ask gevraagd wat hij vond van een seksbuddy. Hij antwoordde dat hij het dringen nodig had en hij had zijn nummer erbij gezet en zei dat ik hem moest sms’en. Ik heb persoonlijk geen probleem met seksbuddy’s dus sms’te ik hem maar. We hebben erover gepraat en hij zei dat hij dat wel met mij wou doen. (jullie moeten weten dat ik Jonas nog nooit had gesproken. ) Ok, dus zo gebeurde het, we hadden onze datum om het de eerste keer te doen vastgelegd. Maar een halfuur op voorhand kreeg ik een sms dat hij het niet kon, omdat het onnatuurlijk voelde. Ik was droevig, maar ok, ik kon er niets aan veranderen. Sindsdien had ik niet meer met hem gepraat, tot gisteren…
Ik ging mijn broer afhalen en plots stond hij daar. Ik lachtte, hij lachtte. Toen ik voorbij hem liep, zei hij: “dag Julie!!!” (ben ik) en ik begon te lachen. Toen ik weer wegging, lachtte hij nog eens en dat was het.
War ik nu advies in nodig heb: ik ga vandaag mijn broer weer afhalen en hij zal daar ook weer zijn. Ik zou graag met hem afspreken om gewoon vrienden te worden, maar ik weet niet of ik het moet vragen, omdat hij was wel degene die alles heeft gestopt. Alstublieft, iedereen, ik smeek jullie mij te helpen!!!