MegaCrushAdvies gezocht

Hey,
Ik heb dringend jullie advies nodig.

Ik heb al een halfjaar een crush op een hete jongen (we zullen hem Jonas noemen.) Ik had gehoord dat hij al eens een seksbuddy had gehad. Ik, nieuwsgierig als k ben, heb hem dan anoniem op zijn ask gevraagd wat hij vond van een seksbuddy. Hij antwoordde dat hij het dringen nodig had en hij had zijn nummer erbij gezet en zei dat ik hem moest sms’en. Ik heb persoonlijk geen probleem met seksbuddy’s dus sms’te ik hem maar. We hebben erover gepraat en hij zei dat hij dat wel met mij wou doen. (jullie moeten weten dat ik Jonas nog nooit had gesproken. ) Ok, dus zo gebeurde het, we hadden onze datum om het de eerste keer te doen vastgelegd. Maar een halfuur op voorhand kreeg ik een sms dat hij het niet kon, omdat het onnatuurlijk voelde. Ik was droevig, maar ok, ik kon er niets aan veranderen. Sindsdien had ik niet meer met hem gepraat, tot gisteren…
Ik ging mijn broer afhalen en plots stond hij daar. Ik lachtte, hij lachtte. Toen ik voorbij hem liep, zei hij: “dag Julie!!!” (ben ik) en ik begon te lachen. Toen ik weer wegging, lachtte hij nog eens en dat was het.
War ik nu advies in nodig heb: ik ga vandaag mijn broer weer afhalen en hij zal daar ook weer zijn. Ik zou graag met hem afspreken om gewoon vrienden te worden, maar ik weet niet of ik het moet vragen, omdat hij was wel degene die alles heeft gestopt. Alstublieft, iedereen, ik smeek jullie mij te helpen!!! :slightly_smiling_face:

Hier heb ik geen woorden voor, sorry. Hopelijk heb je aan een ander meer

Waarom heb je hier geen woorden voor? Bedoel je dat je het niet weet of dat je het verschrikkelijk vindt?

Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij jou nog heel serieus kan nemen (wat een stomme woordspeling, haha) na het fuckbuddy gedoe (weet niet hoe ik het anders moet noemen). Maar goed, als je hem beter wil leren kennen kun je gesprekjes met hem aanknopen en van daaruit kijken of je een keer met hem af kan spreken.

Geen idee. Hij heeft gezegd dat hij het niet kan, niet ik.
Ik weet niet wat ik moet doen omdat ik dacht dat hij me vanaf dan altijd ging negeren, alsof hij me echt niet kent. Zo hadden we afgesproken het te doen toen we nog fuckbuddy’s waren.

Weet je… soms denk ik zo YOLO en de andere keer denk ik dan dat het een totale flop zou zijn. Pff… ik weet het niet meer :confused:

Ik zou hem proberen te vergeten. Vrienden met iemand zijn waar je eerst fuckbuddy’s mee wilde zijn werkt niet

Ik denk om eerlijk te zijn dat je eerste indruk bij deze jongen niet de eerste indruk is die je bij een crush wil hebben. Mijn advies is zet hem uit je hoofd! Seks is sowieso niet de oplossing om een crush voor je te winnen of het moest alleen je doel zijn met hem in bed te belanden. Ik ken maar weinig succes verhalen waar een fuckbuddy een echte relatie werd.

Succes

Ermee een relatie beginnen, is zeker niet mijn eerste intentie. Ik wil gewoon niet een bekende zijn. Ik wil niet elke keer gewoon dag zeggen en dat was het. Ik moet er natuurlijk geen beste vrienden mee zijn, maar ik wil gewoon dat hij mij als een vriendin ziet, niet als een bekende. Iemand waar hij 2x in het jaar mee afspreekt en die hij op feestjes tegenkomt. Mijn eerste intentie is zeker niet om een relatie met hem te beginnen.

Gewoon een gesprek met hem aan knopen? Zo moeilijk is het niet.

Probeer gewoon de volgende keer een gesprekje met hem aan te knopen? Dan kan je meteen zien hoe hij reageert. Klikt het wel, dan kun je altijd een poging wagen. Klikt het niet, dan sta je ook niet voor lul omdat je het meteen gevraagd hebt… Niets te verliezen toch? :wink:

Dankuwel! Als de gelegenheid het straks biedt, zal ik dat doen :slightly_smiling_face:

‘fuckbuddy’ :’)))

Huh?
Je hebt hem nog nooit ontmoet en gesproken, maar wilt wel sexbuddy’s met hem zijn? Maar hij wil toch weer niet?
Oke ik vind het heel apart.

dat.