mega verwarrend.

Het is een lang verhaal dus ik kort hem ff in.

ik had x met jongen gezoend, Later vroeg die me om af te speken ( in de nacht? hij was in de buurt) toen zijn we 3uur bij elkaar geweest en ook handwerk gedaan.
Toen op msn nogsteeds leuk, maar verder hij liet niks merken alleen dat hij dat wel vaker wou. dus ik heb af en toe met andere jongens gezoend( zat veel tijd tussen 2maand )

toen kwam ik hem dus tegen in een cafe , en klikte het gelijk weer, die avond gezoend enzo toen bracht ie ons ( mij en vriendin bijna thuis) toen gezoend, en toen wou die dus weer verdergaan, hij zei ook dat ie me leuk meisje vond.

Ik heb hem 2x er mee geconfronteert via msn dat het wel makkelijk is om het zo te zeggen ( boos op hem geweest ) ( en deed ie dus extra lief tegen me) later zei die: ik heb na jou die keer geen enkel meisje meer gehad dus nu hebben we wel iets hè. ik vond het wel oke en zei dat ik dan ook wel niet met anderen zou zoenen.

Maar zaterdag heb ik dat dus wel gedaan, en toen had ik gesmst dat er niks gebeurt was. ( zoiets komt ALTIJD uit) Hij zei gister op msn: iemand heeft je zaterdag zien zoenen, klopt dat?
dus ik heb gelijk bekent en gezegt dat ik snapte dat ie boos was en me een liegende trut vond. hij zei: precies.
vanochtend vroeg die of ik had nagedacht, Ik had verteld over dat ik niet zeker van was dat ie mij wel leuk vond, omdat ie een relatie wou maar wel verder gaan, en dat ik het vaag vond dat ie niet echt met me gezien wou worden, en dat ik dacht van: dat doet hij ook wel , en dat het stom was dat ik gelogen had.

En toen zei die terug: dan moeten we het hier maar bij laten?

wat vinden jullie van dit verhaal? nu voelt het alsof ik gigantisch fout zit.
terwijl ik door had van ja hij gebruikt me, vriendinnen bevestigden het, maar ik bleef contact met hem houden,

sorry voor het O zo lange verhaal. hopelijk willen jullie het lezen.
( sorry als er typfouten in zitten, ik heb al mijn hersenspinsels er in gezet)

pffff wie zegt dat hij niet met meisjes heeft lopen zoenen?
Wil je echt met hem? Als je hem niet echt leuk zou vinden zou je niet met een andere zoenen denk ik…
Dus ik zou het laten.

volgens mij gebruik jij hem zelf ook hoor , je zoende toch ook gewoon met andere jongens?
zo leuk vind je hem dan niet.
en wanneer heeft hij gezegd dat hij niet echt met je gezien wil worden? ik snap dat gedeelte niet

lijkt er een beetje op alsof jullie elkaar hebben gebruikt …

Ik vind het sowieso een beetje vaag klinken…
Alsof hij alleen maar met jou wil zijn voor handwerk en meer?
Of doen jullie ook andere dingen samen?
En inderdaad, als je met andere jongens zoent: vinden jullie elkaar wel leuk?

Beetje raar dat als jij hem leuk vind jij ook met anderen zoent. Maar ook raar dat hij niet met jou gezien wil worden…

ja ik denk het al wel. ( hij was eerste waarmee ik verder was gegaan) Ik vond het stom. want hij wou altijd alleen zaterd’g in avond of nacht afspreken. Dus ik vroeg waarom. zei die: dan heb ik dr meer zin in. Dus ik: waar zin in. hij: om jou te zoenen enzo …

Bedankt voor jullie meningen <3 … het zou dan wel kloppen jaa…

Het viel wel erg op, Er kwam dus mensen aan fietsen en we waen een het zoenen, stopte die , en zette een paar stappen naar achteren. en dat 2x ofzo.

Hij gebruikt je :wink:

Beetje vaag verhaal eigenlijk -__-*
Ik zou 't allemaal hierbij laten en er verder niet (meer) op ingaan