Mega vaag persoon

Hoi Dames,

Ik ken nu een meid van iets meer dan 4 maanden. De eerste 2 maanden gingen top en daarna ging het al snel mis. Ze begon vaag te doen, vermeed het afspreken en duwde me letterlijk weg. Ze heeft me heel erg veel pijn gedaan. Ik had gevoelens voor haar en zij zegt ze ook voor mij te hebben.

Nou om het heel kort samen te vatten, ze heeft onwijs veel problemen en onder andere een drankprobleem.
Mocht ik haar geloven… maar ze praatte er nooit over. Ze vertelde me helemaal niks en op alles zegt ze “ik weet niet”. anyway het leek alsof ze een spel met me zat te spelen en op een punt was ik er klaar mee.

Tot iets meer dan een week terug stuurt ze sinds een maand een berichtje dat ze haar excuses wilde aanbieden. Ik besloot er niet op te reageren maar een week later heb ik het toch maar gedaan en hadden we afgesproken. Ze gaf aan spijt te hebben en tijdens onze afspraak ging het weer mis. Ze zei je moet nu gaan nu het nog kan. Ik zei nee en ze sloeg super hard tegen een muur aan. Daarna wilde ze weglopen.

Eindstand was het later weer gezellig en wilde we weer afspreken. Weer een gezeik tussendoor en besloot haar nog 1 kans te geven. Vandaag wilde we dus weer afspreken en heeft ze op het laatste moment afgezegd.

Ik heb zo’n pijn en zo stom dat ik haar weer een kans gegeven heb. Ze zei dat ze voor een maand gestopt was maar daar geloof ik niet zoveel van. Ze was helemaal niet meer veranderd en deed hetzelfde als daar voorheen.
NU wilde ik eerlijk zijn en gooide mijn gevoelens op tafel en dat ze me weer gekwetst heeft.

Ik weet dat ik haar geen grenzen moet geven want heb 1000 x mijn grenzen verlegd voor haar.
Wat moet ik nu jongens? Hoe moet ik het loslaten? Hoe kom ik hier overheen.

Waarom bleef ik haar godver die kansen geven. Ben zo boos op mezelf dat ik het weer toeliet dat ze in m’n leven kwam.

Groetjes

Ik zou er mee stoppen. Je geeft het zelf aan: elke keer als je haar een kans geeft, dan lukt het niet.
Je moet jezelf nu een kans geven om het te verwerken; je bent zodanig gekwetst en hebt nog niet de tijd gehad om over haar heen te komen. Gun jezelf tijd en laat haar maar; het klinkt alsof zij ook wat zaken moet uitzoeken voor zichzelf.

Je vindt haar leuk. Ik persoonlijk denk dat je het er of met haar dus over moet hebben en echt helemaal eerlijk moet zijn. Of je moet het laten rusten en tegen haar zeggen dat wanneer ze tijd/zin en werk voor je wil dien dat je er bent maar dat je er tot die tijd niet op zit te wachten. En dan moet je proberen verder te gaan. Ik zou het laatste doen in jouw situatie maar ik ben jou niet en ik ken haar niet. Wel veel succes in elk geval en ik vind het echt rot voor je dat je in zo een situatie zit.

Ik zou het opgeven en proberen te vergeven.
Maar je kan haar ook proberen te helpen en te zeggen dat je haar steunt en dat je het zal begrijpen als ze raar doet maar dat dat niks uit maakt zolang jullie ook leuke momenten hebben.

Bedankt voor de tips. Ik denk inderdaad dat ik het moet laten gaan, nu een week verder en niets van haar gehoord. Weet alleen niet hoe ik verder moet gaan, wetende dat zij misschien ook nog gevoelens heeft

Doorzetten. Laat haar eerst haar eigen zaken uitzoeken. Als het meant to be is, dan vinden jullie elkaar. Alleen is er nu geen goede basis om een relatie mee op te bouwen. Geef je gevoelens tijd, want wat zij jou nu aan doet, is ook niet goed voor je zelfbeeld en gemoedsrust.