Mega saaii leven.

Pff, Ik weet 't serieus niet meer, het is hier altijd hetzelvde, je gaat naar school, doet je huiswerk hangt wat voor de tv en gaat slapen, zogaat het bij mij altijd, ik ga soms wel uit in het weekend, maar ik vind nogsteeds mijn leven doodsaai. Ik dat je leven in je eigen handen licht, Maar heel veel mensen die ik ken hebben een leuk en apart leven, Eentje verhuisd even leuk naar De Verenigde staten de ander heeft elke dag iets speciaals te doen. etc ga zo maar door ik? ik heb elke dag het zelvde er is nog geen een keer in mijn leven geweest dat er eens iets speciaals gebeur, hebben jullie dat ook?? Zo jaa hoe zit het bijjullie & heeft iemand tipz ofzo

Xx

Ga naar Afrika. Gegarandeerd niet meer saai, je leven.

maak vrienden, doe dingen met vrienden.
(serieuze tip.)

ik herken het wel, mijn leven was ook erg saai. toen nam ik een baantje, en later een abonnement bij de fitness en mijn leven werd een stuk minder saai! gelukkig ga ik over een paar maanden naar Wageningen, weg uit dit dorpje. maarja, als je nog x jaar middelbare school voor je hebt… :frowning_face:

heb ik ook …

Ik vond de middelbare school ook dodelijk saai. Die sleur is echt verschrikkelijk.

Leve universiteit en op kot (kamers) gaan :dancing_women:

Ik mis het middelbaar nochtans wel hoor :stuck_out_tongue: Zo gemakkelijk dat alles toen was. En je had je klasje met je vrienden en nu heb je zo’n mierenhoop met mensen.

Hetzelfde hier, alleen ik heb wel af en toe verandering erin.
En dan zeggen de ouders altijd maar dat je middelbare school tijd zo geweldig is.
Ik vond er geen zak aan.
En nu op het mbo ook niet.

tja, zoiets heb je zelf in de hand ja.
maak het zelf leuk!
doe leuke dingen met je vrienden/ouders.
een weekendje weg ergens naar toe (parijs ofzo, weet ik veel)
SHOPPEN!

ik zou 100 dingen kunnen bedenken waardoor je je leven op zou kunnen leuken. ^^
succes

Ik heb ook best saai leven, in de vakantie van zonet.
Heb ik meestal gewoon voor de pc gezeten, en geslapen. Maar ook wel geshopt/afgesproken met vriendinnen. Maar ik vind 't wel best, komt vanzelf wel. Uitgaan is ook nog niet echt voor me leeftijd, doe soms. maargoed.

ik vind het juist wel leuk, middelbare school. :slightly_smiling_face:

Wees blij met wat je hebt.
Jij hebt tenminste een dak onder je hoofd, een televisie, elke avond een warme maaltijd en kunt naar school. Kinderen die weinig geld hebben en de bovenstaande dingen niet hebben, zijn meestal gelukkig, die maken iets van hun leven met weinig materiële zaken. Denk er eens over na.

Ohnee, ik vond het middelbaar echt verschrikkelijk. Iedere dag dezelfde mensen, dezelfde tijdindeling, dezelfde omgeving. Brr, de horror.

Nu ga ik constant met andere mensen om, ik heb nauwelijks les, ik moet niet iedere dag om half 7 opstaan, ik heb mijn eigen stek, ik ga iedere week uit. Aaah, leve het studentenleven ^^

Maar on topic. De enige tip die ik heb is: nieuwe dingen proberen. Start een nieuwe hobby, leer nieuwe mensen kennen… Nja, dat is het zowat.

@islands;
okee, dat klinkt ook wel zeer geweldig!
maar ik vind dat ik ook niet mag klagen over hoe ik het zelf nu heb hoor, ik heb een geweldig leventje, alleen ik moet nog zorgen dat ik over ga :3

oja, on topic;
je kunt ook leuke dingen doen in je eentje, al klinkt het saai haha, dan ontmoet je heel snel nieuwe mensen!

Hetzelfste.
En middelbare school suckt.
Gewoon volhouden?
Geen tips…

zoek uit waar je goed in bent. misschien kan je wel heel goed zingen, tekenen of pianospelen. en anders is er vast wel iets wat je hartstikke leuk vind en waar je ook moeite voor wil doen en tijd in wil stoppen.
misschien houd je wel van fotograferen, ga dan sparen voor een goede camera.
of misschien vind je het leuker om vóór de lens te staan.

kijk naar je mogelijkheden.

volg een spellingscursus

Maar ik vind mn leven ook niet heel bruisend maar ik heb gewoon niet zo veel tijd:P wordt lid van een club ofzo, heb je tenminste 1 keer per week iets om naar uit te kijken!

Ik heb daar nou geen last van…

Ga dan iets speciaals doen. Het is niet andermans schuld dat jouw leven saai is.