Mega hopeloos haar blonderen

hallo chickies,.

ik heb een probleem ik wil mijn haar weer licht kleuren ik heb van mijzelf donkerblond en heb het ooit zwart gekleurd ik wil hier heel graag vanaf vorig jaar hetzelfde verhjaal ik ben toen naar de kapper gegaan en dikke martel behandeling 92 euro kwijt,… ik hebn toen van 9 uur tot 3 uur in de kappersstoel gezeten dat wil ik niet meer iemand een betere oplossing?
XOXO

Hey chickie!
Ik heb geen idee
XOXO

Volgens mij heb je geen andere keuze? Of je moet je hoofd kaal scheren, kan best.

hallo chickie ik heb geen idee xoxo

Zelf heb ik ook blond haar en ik heb het super lang zwart gehad.
Ik heb het zelf toen eerst ontkleurd (toen liep ik wel een tijdje rond met oranje/rood haar) en daarna ben ik het gaan blonderen. Toen heb ik een tijdje gewacht en steeds mijn haar goed verzorgd en daarna heb ik het een paar keer in mijn eigen haarkleur geverfd, en dat is behoorlijk goed gelukt, ik ben nu weer blond. :]

Kiezen opelkaar en ontkleuren maar.
Anders kom je er heus niet vanaf.

Ik had lichtblond… toen heb ik mijn haar donkerbruin geverfd en nu … echt heeeeel lang later is het nu nog altijd licht-midden bruin dusja… zou het ook wel graag terug blond hebben maar mensen zeggen ohnee dat zou je echt niet staan… omg het is toch mijn natuurlijke haarkleur ?:stuck_out_tongue:

Er is geen andere oplossing dan blonderen en heel de dag bij de kapper zitten.

Een collega van me had hetzelfde probleem, zij liet iedere 2 maanden highlights zetten. Zo werd het langzaam weer blond

Dat lijkt me nog de beste oplossing en het minst schadelijk voor je haar, je moet alleen wat geduld hebben :slightly_smiling_face:

Hmm, kan je niet gewoon zelf een zakje blondeerspul en een felsje perioxide ofzo kopen en het zelf doen?
Heb ik ook gedaan,
okee, mijn haar was toen niet zwartgeverfd, maar donkerbruin:P.

mijn kapper doet er gewoon een blondeeriets van 12% op m’n hoofd en 20 min. en ik heb lichtblond haar.

Ik ben nu weer een poos verder en dit heb ik inderdaad gedaan 1 keer een hoop highlights gezet… maar omdat mijn haar erg droog is laat ik de rest aan de zon over, mijn haar is nu niet zwart en blond hoor:P maar donkerbruin midden bruin met blond

Head & shoulders classic trekt roodtinten uit je haar en aangezien zwart veel roodpigmenten bevat, trekt het dus ook zwart uit je haar.
Niet helemaal, maar het wordt wel lichter.
Heb wel geduld, want het gaat niet snel!

Je zou ook op de meest donkere stukken je haar met blondspray in kunnen spuiten.
Zorg alleen wel dat je een goed haarmasker hebt, want het is uiteindelijk gewoon peroxide wat je haar stugger maakt.

Nope.
Wie blond wil zijn, moet lijden.

Hahaha. xD

Ik zou 't de kapper toch maar gewoon laten doen (:

als je je haar zwart heb geverfd is het heel moeilijk om het weer blond te krijgen want de rood pigmenten blijven er in zitten -.-’ had het ook bij de kapper laten doen die zei ja dat kan wel in 2 keer nou mooi niet dus zat ik daar met wit/grijs en oranje haar door elkaar heen xD Dus gewoon wachten tot het zwart er helemaal i uitgegroeid dan kun je het makkelijk blonderen :wink: