Meeting You're beautiful

Dit topic gaat over de mini-meeting en ‘grote’ meeting van de dames uit het ‘You’re beautiful’ topic!
Anderen zijn ook welkom, maar het is wel het leukste als we je een beetje kennen natuurlijk!

Mini-meeting:
Datum: 18-6-2012
Waar: Station.
Tijdstip: ?
Wie: Jessica
Roos
Iris (?)
Vriendin van Iris (Fleur) (?)
Jay (?)
Vienna (?)
Nina (?)

Ik weet het, ja. Nou, de mini-meeting. Wanneer en hoe laat?

Ik vind de 21e een goed idee. Nu weet ik nog niet zeker of ik kan, maar dat horen jullie sowieso de woensdag ervoor. :stuck_out_tongue:

Hoe laat… Ik kan er om half2/ 2 uur zijn. Niet eerder ivm het trainen. :slightly_smiling_face:
Hoelaat kunnen jullie?

Ik kan misschien al vanaf 12 uur, misschien pas later. Maar dat weet ik pas als ik daar ben, dus dan tweet ik wel even iets.

ik ga even de agenda van mn moeder pakken, kijken of ik iets moet doen die dag :stuck_out_tongue:

We zouden altijd nog op een zondag kunnen gaan… zijn er alleen geen winkels open, mja.

Alhoewel… dat ligt er natuurlijk ook maar weer net aan! :slightly_smiling_face:

Mijn broertje is dan jarig, maar dat maakt niet uit, ik kan vast wel weg :grinning:

Haha, daar moet je ook echt voor in je agenda kijken hè.x’D
Lekkerslimmmmm. (:

Maargoed, we kunnen indd ook op een zondag gaan! Wanneer zijn er koopzondagen dan?
Ja ik weet het, ik ken de stad heel goed.
Not .__.

Haa leuk, ik zag altidj het whavj (of wat de afkorting ook is) meeting topic, nu hebben wij er ook een :astonished:

^Dat had ik dus ook! :grinning:

Jeeh

Hahaha :’) nog steeds: what about een zondag? Er zijn geen winkels open, maar wel vaak de cafés en restaurants. Ik weet dat de Bagels en Beans gewoon open is. :slightly_smiling_face:

http://i51.tinypic.com/t9gzzp.jpg

Wuwuwuwuw ik hoop dat ik met het grote meeting kan :grinning:

Ik geloof dat ik ook maar eens actief ga worden in het You’re beautiful topic :kissing:

^ Haha, was je toch al wel een beetje (A)

Ik woon waar Jente woont ! (:

Niiet :grinning:

Vivere, hahah! :stuck_out_tongue:

Zondag vind ik een prima dag, als we dan maar wat kunnen praten/drinken en wat ‘hangen’, Dan zijn wij ook een keer hangjongeren. Yeaaah! :sunglasses: