Meeting lesbisch/biseksueel topic, jonguh!

Heeeeuhhh, alle potten verzamelen!

Na een puik plan gaan we dus meeten, en om de structuur er maar even in te houden gaan we even gezellig alle vijf W’tjes langs:

Waar: Utrecht
Wanneer: donderdag 27 december?
Wie:

Sodapop
Chou
Kindjelief
_CHARLIE
VictoriaJane
Ananouk
Labyrinthine
ChouetteK
karlijn97

als we nou eens even alle W’s gaan doen kom het allemaal goed :tipping_hand_woman:

Ik wil wel!

Yaaay :slightly_smiling_face:

I’m in.

Wat:?
Waar: beetje centraal en voor iedereen toegankelijk. Utrecht ofzo. Lekker in het midden van Nederland.
Wanneer: kerstvakantie? (die is in heel nederland tegelijk)
waarom: leuk om elkaar eens in het echt te zien :slightly_smiling_face:
Wie: Ik doe mee :slightly_smiling_face:

Utrecht lijkt me inderdaad wel handig ja. En de kerstvakantie is misschien een beetje ver weg, maar dan zijn de meeste mensen in ieder geval wel vrij

Hmmm, ik ben er dan niet de hele vakantie geloof ik. Ik ben na Kerst een week weg ong. Miss erna.

in de kerstvakantie lijkt me juist geen goed idee, want dan is ov niet geldig, en daar reizen de meeste wel mee denk ik?

Is ov dan niet geldig :expressionless: ? Fuck dat.

Wat: awesome zijn
Waar: op een centrale awesome plek
Wanneer: een awesome moment waarop iedereen kan
Waarom: omdat het awesome is
Wie: awesome wij

Opzich kunnen we beter eerst een datum vaststellen voordat mensen nu al zeggen dat ze kunnen? :slightly_smiling_face:

ik dacht van niet? maar het kan ook best zijn van wel, ik heb eigenlijk niet gekeken op de site

Lijkt me het handigst. Ik kan sowieso in de kerstvakantie, maar eerder vast ook wel.

Volgens mij wel, alleen niet op feestdagen

Ahhhwyeahh I’m in Bitchez! >:slightly_smiling_face:

Joo people may i join the club? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik ben er bij! maar dat was wel duidelijk haha
Ik ben eerlijk gezegt nog voor de kerstvakantie, maar het handige is dan kan iedereen wel!
Waar ja centraal natuurlijk, dus denk dat het utrecht wordt.
Welke dag wordt het dan precies dat is ook handig, kerstvakantie is zooo ruim haha

Ik heb sowieso geen ov maar het is wel handiger als die geldig is ja :slightly_smiling_face:

En kerstvakantie is wel ruim genomen, :stuck_out_tongue: Ik kan geloof ik elke dag wel zo’n beetje, maar dat blijft niet eeuwig zo

guys!

wat ik hier gevonden heb: [size=78%]kerstvakantie[size=78%]OV studentenkaart[size=78%]kerstdag. Op 25 december is het eerste kerstdag, op 26 december is het tweede kerstdag. Zorg ervoor dat indien je op de kerstdagen wil reizen, je voldoende saldo op je OV studentenkaart hebt. [/font]

[size=78%]bron:

whoah super vaag?

Maar waar het dus op neer komt, is dat studenten ov gewoon geldig is behalve op de feestdagen. Maar ik denk niet dat we op 1e of 2e kerstdag af zullen spreken.
Dus we zouden het gewoon in de kerstvakantie kunnen doen als iedereen het ermee eens is?

Want als je het in een normale schoolweek wil doen, zou je het toch in het weekend moeten doen. En dan is studenten ov dus ook niet geldig :frowning_face: