meeting in Arnhem

het leek me leuk om met elkaar een dagje te winkelen in Arnhem, omdat die andere meetingen meestal in Noord-Holland en zo zijn.
die waarschijnlijk mee willen zijn:
LONDON_
bubblebelly
CHOCOCOOKIE
xLovergirll
xsummerloves
Adoration
Blushflush
sombrero

als je mee wilt even zeggen, we hebben nog geen datum :slightly_smiling_face:

Dat zijn er al best wel wat… :stuck_out_tongue:

up :grinning:

Leuk! :grinning:
Helaas veel te ver voor mij.
Veel plezier!

Ik vind het een briljant idee want dat is eindelijk eens een bereikbare plaats voor mij haha.

Maar ik weet niet of dit een speciaal georganiseerd topic is of voor iedereen?

Waar is Arnhem? Ja, ik faal in aardrijkskunde.

Arnhem ligt in het zuid-westen van het land, vlakbij Nijmegen.

O, ik woon in het noord-oosten. :'D

Als we nou naar Rotterdam gingen…
Dan ging ik zeker weten mee :slightly_smiling_face:

Ansjofel, ik woon ook ergens daar maar het is echt goed te doen met de trein (: Anderhalf uur ofzo.

In het zuid-westen is toch juist Rotterdam/Middelburg enzo?
Nijmegen ligt meer in het oosten? :\ Tegen Duitsland aan.

haha inderdaad!

Ik heb Google Maps geĂŻnformeerd, met de trein is het dan voor mij 2,5 uur. :C

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoe bedoel je?
Nijmegen is voor mij ook dichterbij ja, maar als ik dan toch met de trein zou moeten zou ik het liefst naar Rotterdam willen omdat je daar echt goed kan shoppen.

Nijmegen ligt helemaal in het Oosten van het land. Bijna tegen Duitsland aan.
Rotterdam / Middelburg is het Zuid-Westen. :\ Dus denk niet dat diegene goed zn huiswerk heeft geleerd vroeger, niet zozeer gemeen bedoeld ofzo.

Ooh damn :’) Ik had west opgeschreven in plaats van oost. Sorry!

Hahaha, dat ja. Ik dacht al; huh? :crazy_face:
Neehoor grapje, was niet gemeen bedoeld ofzo!

Ik moet ook een uur reizen. Hoewel ik gewoon in Gelderland woon. Maar ik woon best afgelegen (ergens… in de Achterhoek… :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Jaaaa ik wil ook komen :grinning: ! (ik ben sombrero op blushflush acount (A) ! )

hahah, ik woon ook in de achterhoek voor mij is het denk ik een half uurtje met de trein.

is voor iedereen :grinning: