Meeting gezond afvaltopic: samen afvallen #4

Ondanks dat we niemand kunnen en mogen uitsluiten, is dit topic bedoeld voor alle meiden van het topic: Gezond afvallen; samen afvallen #4
Meeting timeee!!

Datum : moet nog afgesproken worden. Rond zomervakantie
Waar : moet nog afgesproken worden

Wees eerlijk tegen je ouders als je mee wilt (en je nog toestemming nodig hebt). Een vriendin is ook welkom, ook kunnen je ouders je af komen zetten die zelf ook ergens in de stad blijven

Als je met de trein komt: we letten met zijn alle op acties van bijvoorbeeld de kruidvat zodat een treinkaartje niet duurder hoeft te zijn dan 16 euro (als je van ver komt).

Meiden die komen:
Kristina: Jehnna

YEAAAH, MEEEETING! :upside_down_face:

Ik probeer ook te komen, ligt eraan waar de meeting plaatsvindt.

We kunnen ook samenrijden, voor de mensen met een auto. Dat was ookal besproken.

Mag ik ook komen?:slightly_smiling_face:

Als ik kan, ben ik er bij! :slightly_smiling_face:

Ik kan niet op 27 april! :frowning_face: Maar mijn agenda is zo stampens vol dat de kans dat ik kan op een dag die geprikt wordt best wel klein is xD.

Heel leuk idee, ik zou er graag bij zijn! Ik weet alleen niet of ik kan/mag. Ik ga in de meivakantie op vakantie van 27 april tot 5 mei en daarna heb ik nog 1 week vakantie.

Sorry schatten, maar in de meivakantie ben ik keihard aan het blokken voor mijn examens, en er zijn er nog meer. Plus dat er meiden zijn die nog wat langer willen wachten met progress (zag paar reacties in het topic) dus kunnen we het niet beter lekker in de zomer doen?:grin:

Ik kan dan ook niet, zit in Spanje met school. Helaas!
Misschien dat ik er de volgende meeting wel bij kan zijn.

Wat wel handig is, is dat in de zomer we naar het strand kunnen. Alleen ben ik de eerste 4 weken op vakantie -.-

Haha.

Lijkt me superleuk! Is inderdaad moeilijk om een datum te vinden waarop heel veel kunnen :stuck_out_tongue:.