Meeten

Oke, het was top, ben zwaar verliefd! :flushed:

Waar wil je precies tips over?

(even iets anders wat heeft iedereen met het woord ‘meeten’) ?

heb je ook al geskyped enzo?

Alleen cam.

Ehm idk, over hoe ik het niet verkloot haha.

In het echt is het altijd anders. Gewoon met hem praten, denk ik.

als jullie elkaars grote liefde zijn, komt het zeker goed. Misschien is het in het begin een beetje awkward, maar dat gaat vanzelf over. Hij is waarschijnlijk even zenuwachtig als jij, dus maak je geen zorgen

Tip: Geniet gewoon!

Ik herken het heel erg, niet te zenuwachtig zijn/het erger maken! Als het echt zo voelt is er waarschijnlijk een goede klik en moet je er gewoon een leuke dag van maken. :grinning:

Heel veel succes, hoop dat het bij jou net zo uitpakt als bij mij (mijn vriend ook online leren kennen en met knikkende knieën ooit ontmoet haha.)!
Veel plezier. :grinning:

Ik heb ook zoiets gedaan, maar toen kende ik hem pas een maandje haha, hij nam een vriend mee en ik een vriendin en het was zoooo leuk hahaha. Maar ook als ik alleen met hem zou zijn, zou het ook klikken. ( nu negeert hij me al een maand maar oke…)

Maar goed, als je al 3 (!!!) jaar met hem praat kan het echt niet mis gaan! Niet veel succes maar veel plezier, gewoon een beetje vertrouwen in hebben énnnn niet vergeten dat hij ook zenuwachtig is!
xx

Ja, de reden dat we nog niet hebben afgesproken was omdat ik destijds niet thuis woonde. Na zo’n lange tijd vind ik het alleen maar enger om af te spreken omdat er voor mij best wat op het spel staat.

Maak je niet druk, hij is vast ook zenuwachtig. Na 3 jaar moet dat echt wel goedkomen! Veel plezier :slightly_smiling_face:

gewoon jezelf zijn en lekker genieten!

vertel je ons even hoe het was? :slightly_smiling_face:

veel plezier!

Misschien goed om te vermelden dat hij exact vier jaar ouder is, ik wil ook niet te kinderlijk overkomen haha!

Onafhankelijk van het leeftijdsverschil, wees gewoon jezelf! De manier waarop je normaal ook tegen hem doet. Komt goed.

Dankje, ik maak me al veel minder zorgen, heb er zin in!

Oh en heel veel plezier alvast!

have fun :wink:

hebt veel plezier,maak er een leuke dag er van het komt heus wel goed dat weet ik wel zeker.

blijf je zelf…

veel praten zou ook wel eens kunnen helpen,dat er geen stiltes vallen
ga er gewoon er voor.

Zie beginpost, thanks!