Meeten met onbekende?

Oke, geen flauw idee waar dit topic onder valt…
Maar ik app dus met een meisje al best wel een tijdje. En mijn pa woont in dezelfde plaats als haar en daar ben ik atm. Ze kwam met het idee om te meeten. Maar ik weet niet of ik het 100% allemaal moet vertrouwen je weet het maar nooit… En als ik tegen mijn pa zeg dat ik naar dat meisje ga krijg ik een hele preek denk ik… Moet ik haar morgen gaan meeten of niet?

xoxo me

Als je het al gaat doen - doe het op een openbare plek. Ga ergens wat drinken of eten ofzo. Je kan ook gewoon tegen je pa zeggen dat je even naar de stad gaat?

Ja dat is wel een goed idee. Alleen het probleem is dat ik normaal gesproken altijd binnen zit en dan ga ik opeens naar de stad… En ik heb geen fiets dus dat meisje stelde me ook voor om me op te halen.

bus

Hmm, hoe lang spreek je al met haar en waarvan ken je haar? Ze komt wel een beetje ‘eager’ over, als je snapt wat ik bedoel? Ik zou je in elk geval niet op laten halen en op een hele openbare plek afspreken. Een plek waar je zeker weet dat er ook andere mensen zijn.

Ik zou het wel tegen je vader zeggen. Dan weet hij in ieder geval waar je bent mocht er iets gebeuren.

Altijd op een openbare plek afspreken inderdaad en ook niet zomaar ergens heen gaan waar niemand anders is.

Ja, heb je wel eens met dr gebeld/geskyped of haar op facebook?
Als je gaat afspraken inderdaad naar een cafe gaan ofzo en vooral met de bus (of leen een fiets).

Ik heb jaren geleden ook eens afgesproken met een meisje van internet. Haar moeder kwam mee en ze kwam bij mij thuis en daarna gingen we winkelen. Wel nadat we iets van 1,5 tot 2 jaar hadden gemsnt en webcammen (ik was 14 ofzo toen) dus het kan zeker leuk zijn maar pas wel op.

Als je al eens met haar hebt geskyped/gefacetimed etc. kan het inderdaad heel leuk zijn! Maar zoals de meesten hier al genoemd hebben: pas er mee op en spreek op een openbare plek af. Zodra je zeker weet dat ze “echt” is, zou ik sowieso afspreken als de klik er is. Ik kan uit ervaring vertellen dat dat echt gezonde spanning met zich meebrengt en ontzettend leuk is! :grinning: