Meet the parents: little fockers

http://www.youtube.com/watch?v=h6qkw8OezmM

Heeft iemand m al gezien :O?
Ik keek echt heel erg lang uit naar deze film en nu blijkt het ineens een flop te zijn :astonished: :frowning_face:?
Ik wilde er naar toe gaan in de bios maar is het het waard?
Zo niet, welke film wel die nu in de bios draait?

Ik heb hem gezien ja. Ik vond het geen flop hoor.
Het is wel leuk tijdverdrijf. Maar ik denk dat als je er al zo lang naar uitkijkt dat het dan misschien wel tegenvalt. Het einde was voornamelijk grappig.

Ik heb m gezien, niet in de bios, maar gewoon op m’n laptop :stuck_out_tongue:
Maar ik vond hem wel grappig hoor! Ik zou er wel voor naar de bios zijn gegaan.

Ik lees idd overal dat t einde vooral leuk is :slightly_smiling_face:
Maarja, misschien dat ik er toch maar gewoon heen ga, als jullie zeggen dattie best leuk is, zal het wel worth a try zijn :slightly_smiling_face:

Ik heb gehoord dat het een leuke film is hoor

k heb hem gezien :slightly_smiling_face:.

Inderdaad! Gewoon gaan =)

ik ga er ook heen !

Ik heb hem gezien en vond hem toch zeker geen flop maar weer onwijs grappig:)

Dat lijkt me toch wel zo’n kut film… ;O
Echt zo’n typisch-overdreven-grappig-proberen-te-doen-amerikaanse-comedy

Ik heb hem niet gezien, maar wel een recensie gelezen, en daarin stond wel dat het geen leuke film was… Maar als hij jou wel leuk lijkt moet je gewoon gaan, ik heb ook wel vaak dat een film niet zulke goede recensies heeft terwijl ik hem wel leuk vond =)

-

Ik heb hem gezien, ik vond hem niet leuk, heb geen 1 keer écht moeten lachen. Hij viel zeker tegen, de andere films vond ik wel leuk.

ik heb hem ook gezien samen met mn ouders :’)
Ik vond het eerste deel zwaar kut zegmaar. Ik gaf deze film toch een kans :grin: en hij was best wel leuk eigenlijk!!

ik ga hem misschien nog wel online zien maar hij trekt me niet zo erg…
De eerste is gewoon het leukste, 2e was al mwa… en dit is volgensmij prut met van die stomme grapjes erin ofzo.

Ik heb hem samen met wat vrienden in de bios gezien, hij was opzich wel grappig, maar niet bijzonder ofzo…
We gingen er eigenlijk voornamelijk naartoe omdat de jongens die erbij waren per se niet naar een romantische komedie wilden en wij niet naar een saw-achtige film…

ik wil er zooo graag heen! hij lijkt mij namelijk super!

Ik heb hem in de bios gezien en ik vond 'm wel heel leuk! (:

ik vond hem matig, terwijl ik om de voorgaande films echt heb zitten lachen. heb hem in de bios gezien en vond het echt geld verspilling! leuk voor een avondje voor de tv, maar niet voor in de bios.