Meet Sumire! ^^

Hey ^^

Ik ben nog heel nieuw hier, dus is het wel handig om me even aan jullie voor te stellen.
Mijn naam is niet echt Sumire, maar noem me vooral zo: I love that name!
Ik ben een meisje van 17 jaar. Momenteel ben ik bezig met 4-Havo.
De dingen waar ik gek op ben zijn talen, muziek (Asian music!), series (ANTM & J-dramas), m’n vriend en vriendinnen en natuurlijk Japan (en Asia in het algemeen).
Want buiten het feit dat veel mensen daar gewoon onwijs gaaf zijn, ze hele goede artiesten hebben, ze ontzettend goede drama-series kunnen maken, ze verreweg de mooiste taal spreken die ik ooit heb gehoord en het gewoon een superinteressant land is, is Japan (en dan vooral Tokio) natuurlijk DE plek voor fashion. <3

Nouja, als je verder nog iets wilt weten, moet je het maar vragen. :wink:
Nice to meet you all!

Sayonara xx

Ben je der al ooit geweest ?
Lijkt me super tof!

Nee, helaas nog niet… :pensive:
M’n vriend gaat wel over een paar maandjes! Ik ga gewoon sponsors zoeken zodat ik met hem meekan, hehe. :stuck_out_tongue:
Maar ben sowieso absoluut van plan om er ooit heen te gaan!

Welkom :slightly_smiling_face: en wat zijn je favo j-pop j-rock artiesten? :slightly_smiling_face:

Hoi hoi
Welkom hier!

xx

heej , welkom, ben hier ook nog maar net ! :slightly_smiling_face: had nog nooit van girlscene gehoord tot vrige week zondag , maar het is echt supr :slightly_smiling_face:

Bedankt allemaal. :slightly_smiling_face:

Heb niet echt favoriete artiesten, luister meer gewoon losse nummers. Vroeger was ik helemaal gek van Gackt. Ken je hem? Vind 'm nu nog steeds wel leuk, maar minder. Voor de rest vind ik de muziek van Bump of Chicken, Ai Otsuka en Remioromen erg goed, maar nog veel meer. Jay Chou, Lee Hom Wang en Pan Wei Bo zijn trouwens ook erg goed (maar zij zijn niet Japans). ^^
Luister jij ook J-pop/J-rock? Zo ja, waar luister jij naar dan? :slightly_smiling_face:

Gackt ken ik wel maar ben er niet zo gek op :slightly_smiling_face:.De band Plastic Tree, en Malice Mizer vind ik dan wel weer aardig. :slightly_smiling_face:

Die eerste band zegt me niets.
Malice Mizer vind ik een beetje té. Ben sowieso niet zo heel erg into Japanse rock en visual kei enzo. :stuck_out_tongue: