Meet & Greet voor vriendje

Binnenkort is mijn vriendje jarig. Nou wil hij niets wat veel geld kost,
alleen maar iets persoonlijks. Nouja, das ook makkelijker gezegd dan
gedaan voor iemand die 18 wordt. Ik zat te denken aan een meet &
greet met een van zijn favoriete bands. Ik weet dat hij dat heel gaaf
zou vinden.Maar ik heb absolutely no clue hoe ik dat moet aanpakken…

Dus, mijn vraag: heeft iemand contacten/ideeën over hoe ik aan zo’n M&G kan komen?

[De richting bands is Blink-182, Angels & Airwaves, Enter Shikari, dat soort.]

Dat is echt een supergaaf idee!
Ik denk dat je daarmee je vriend heel blij maakt :]
Maar back to the point, ik heb geen idee hoe je dat kunt doen.
Ik zou zeggen veel zoeken op internet, misschien advertentie zetten op marktplaats ofzo like ‘backstage kaarten gezocht’ ofzoiets. Trouwens ik denk dat het wel aardig wat gaat kosten :stuck_out_tongue:
Succes!

phoeeee moeilijk! dat gaat waarschijnlijk wel wat kosten denk ik zomaar…
ik heb echt geen idee, sorry!
upje voor jou

Aahw wel echt een leuk idee!
Maar ik heb geen idee hoe je daaraan komt, upje!

Nu je het zegt… Mijn vader is persfotograaf XD Oke ik voel me echt heel slim nu. Na backstagekaarten dacht ik hé, daar kan ik zo aan komen! Hmm ik zal daar even naar informeren. Bedankt!

Iemand anders nog meer ideetjes? =)

iets wat niet zo veel geld kost, dat doen meet&greets juist wel!
sowieso moet de band dan eerst naar nederland komen en dan moet je of prijsvragen winnen, of met de venue waar ze spelen iets proberen af te spreken, maar kleine kans dat het lukt hoor!
wel erg leuk, maar misschien kan je het beter met nederlandse bandjes proberen. succes!

Hmm ja maar hij houdt niet van nederlandse bandjes… alleen ik heb nooit gehoord dat Meet & Greets veel geld kostten? Hoe kun je dat kopen dan?
Het was meer van niet duur als in, ‘niet een materieel kado’. ;]

upje

Ik wens je veel succes met sparen dan.

Van Incubus weet ik dat je kan bieden op een Meet & Greet en het geld gaat naar hun Make Yourself Foundation wat het weer aan een goed doel geeft.

Leuk, orgineel
Meedoen aan prijsvragen eventueel?..

Ik wil jou vriendje zijn

Wat een cool idee zeg, geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen. Echt een briljant idee. Ik wil ook een meet & greet. UP danmaar

geen idee waar je dat kan ‘kopen’, maar je moet iig de juist connecties hebben of veel geld om de organisatie/management om te kopen. Anders kunnen ze iedereen wel backstage laten, en da’s juist niet de bedoeling. Beste is dus dat je uit kijkt naar prijsvragen enzo, of van die veilingen.

http://www.foudeconcours…et-greet-jim-13-11-a.html

bedankt voor je tip, maar de wedstrijd is al afgelopen!
ik zal inderdaad op zoek gaan naar dat soort wedstrijden :wink: