Meet en greet winnen met ed sheeran voor mijn vriendin

Hallo,

Ik zal me maar voorstellen en het doel van dit topic uitleggen. Ik ben Wouter en ik probeer voor mijn meisje (die een fan is van Ed Sheeran) haar verjaardag stiekem een meet en greet te winnen met Ed Sheeran of eventueel een gesigneerde CD. Daar zou ik haar ook al heel gelukkig mee kunnen maken. Ik heb al tickets gekocht voor de show in Brussel maar ik hoop haar te kunnen verrassen met iets speciaal. Jullie zouden me geweldig kunnen helpen door elke dag eens te stemmen op onderstaande link bij mijn naam (Wauter Wangermez):

-

Gelukkig heeft ze geen facebook en ik heb al mijn vrienden verteld dat ze hun mondje moeten houden, hopelijk heeft ze hier geen account op. Ik zal de link zo actueel mogelijk houden zodat jullie nooit in de rangschikking hoeven te zoeken.

Alvast vriendelijk bedankt op voorrand aan al de mensen die me helpen :sob::muscle:

HAHA WOUTER
HOI
HAHAHAHAHAH

IK LACH

Je schrijft je eigen naam verkeerd?..

Oeps, dit was niet mijn bedoeling. Ik dacht dat ik in de contest sectie goed zat en dat jongens verboden waren had ik nergens gezien.

Officieel is mijn naam met AU maar ik heb het zelf nooit mooi gevonden dus gebruik ik zelf OU.

Dit mag niet