meest originele ideeen voor 1e DATE

Kom maar op ik ben benieuwd! :stuck_out_tongue:

pannekoeken bakken =D

Cinéma &drna iets gaan drinken!!

Orgineel… :roll_eyes:

Bungeejumpeeee.

Lijkt me wel hip. :]

Moeiiiiilijk! Samen een sport doen waar 1 van de twee aan doet :stuck_out_tongue:. Strandwandeling. weetniet, ben moe & inspiratieloos.

zonsondergang kijken /gwn thuis als ouders weg zijn een film kijken !

Film kijken is ook zo origineel…
Paintballen? :'D Da’s lachen.

KARTEN ! :metal:

Wil je met hem verder of is het gewoon een scharrel? Ik denk dat je daar ook wel op moet letten. Ik zou in ieder geval iets doen wat niet te ‘we-zijn-gewoon-vrienden’ is maar ook niet te ‘god-wat-hou-ik-toch-van-je’.
En dat geldt denk ik wel bij beide.

Bioscoop is inderdaad heel erg afgezaagd, of in ieder geval on origineel, bij iemand thuis een film kijken is dan beter, ook niet je van het…
Met mijn huidige vriend gingen we ergens wandelen, wat wel lief was :slightly_smiling_face:. Maar kijk naar zijn/jouw hobby’s en combineer wat?

Strandwandeling en dan naar de zonsondergang kijken ^^
Moet je wel het geluk hebben dat je vlakbij het strand woont, maar je kunt natuurlijk ook ergens anders gaan wandelen! :stuck_out_tongue:
Have fun!

ga met de trein samen naar een stad waar jullie allebei nog nooit geweest zijn. Tijdens de stad verkennen kunnen jullie elkaar leren kennen

Uit de CosmoGirl:lol:

Striptent :last_quarter_moon_with_face:

Oké, niet dat iemand daar heen gaat op de eerste date maarja XD

Ik had iemand al een tijdje op msn, ging vlak bij hem op vakantie met mn vriendinnen en hij zou dus ook naar die camping komen. Kwam niet, ik boze smsjes sturen, ik dacht al dat ik gefaked was ofzo! Die avond gingen wij daar in de buurt uit met andere mensen van de camping, tot 4 uur … en toen kwam hij dus ook :grinning: niet dat we gingen dansen ofzo, maar toch :stuck_out_tongue:

Maargoed, uitgaan is meestal niet zo slim … :zipper_mouth_face:

Naar een romantische plek en wat praten .

ballonvaart. Wel duur denk ik haha

haha ik ga zondag naar de dierentuin (A)

Pretpark… Hij haalt je nét over om die enge achtbaan te gaan x)

In de regen (is er nu toch genoeg) een wandelingetje maken… (niet origineel, maar wel romantisch xD)

Ehm…

Shoppenn (!) (H) Sommige jongens vinden dat best leuk x)

haha zitten wel leuke bij zeg:D meer meer!:P:D

uhm bij mooi weer :

× naar het strand in de avond, en daarna bij strandtentje wat drinken… en daarna uit of naar de bios ofzo !
× vraag of ie bij jou thuis wat komt drinken (in de tuin ) en dan in het zonnetje, smoothioe ofzo maken en paar hapjes op tafel … daarna filmpje huren ofzo
× dierentuin
× stad :wink: en leuke dag van maken

bij slecht weer

× uhh bios …
× taart/cake baken en ondertussen knus saampjes op de bank filmkijken