Meest domme opmerking

Wat is nou de meest domme opmerking die je ooit hebt gehoord, of zelf hebt gemaakt?

Dit was de domste opmerking die ik heb gehoord:
Ik was op vakantie (afgelopen kerst), echt een heerlijke vakantie, en ik stond bij het zwembad, en daar waren allemaal van die mannetjes die dan foto’s wilden maken die je bij het hotel kon laten afdrukken. Dus zo’n mannetje begint tegen me te praten, in het engels, en op een gegeven moment vraagt hij dit:
‘Waar kom je vandaan, uit China?’
Als er iemand niet uitziet als iemand uit China, ben ik het wel… Zooo dom

Er was iemand in de friettent deze week en die vroeg zo aan de medewerkster; Mag ik 1 frietje met en een frikandel speciaal, zonder mayonaise, curry, en uitjes?

whahaha!!
dat is best dom idd:P

Oef dat is zekers dom.

ik weet mijn domste opmerking niet heb heel vaak domme.;p

Die ik heb gehoord en me nog kan herinderen: me moeder zegt weleens bijvoorbeeld als me broertje optijd thuis is (want dat is ie bijna nooit)het mag wel in de krant

nou een jongen uit mijn klas die heel erg droog is vond ook iest van een ander heel erg ‘bijzonder’ en toen zei ie: “ik zet het in het dagelijks weekblad” klopt dus niks van:p en wij zo lachen en pas nadat we het uitgelegt hadden snapte die waarom we lachte toen ging ie ook nog allemaal redens bedenken waarom het wel goed is:p

Ik heb een keer iemand een kroket horen bestellen “Een kroket alstublieft, maar heeft u wel van die lange dunne zonder prut erin?” bedoelde ze dus een frikandel :S

Njaa, als ik het me nog kan herinneren,
een jongen zei tegen mij zo van: Begint je telefoonnummer met 06?
Ik zomaar lachen :stuck_out_tongue:

hahaha ik maak zoveel domme opmerkingen! :stuck_out_tongue:

haha.xD
ik heb elke dag wel weer een domme opmerking…
xD

Ik was eens met 2 vriendinnen van me bij de Mac en een man die daar werkt ouwehoeren we altijd mee… nou die zijn tegen één vriendin die niet vaak daarkomt dat het verboden was om te lachen… en toen we boven zaten te eten zei ze met een piepstemmetje: Is dat echt zo ? haha… ik vond het wel dom dat ze dat geloofde -o_

Ik kreeg een keer een ‘complimentje’ van een vriendin (we waren al in een lachbui hoor…) : Jij bent heel zuurstofrijk!

Tsja, wat valt daar nog over te zeggen… :stuck_out_tongue:

De leraar vroeg met biologie een keer aan een meisje in mijn klas: “Waarom denk je dat bacteriën zich niet kunnen voortplanten in een vacuüm verpakking?” Waarop zij zegt: “Omdat het daar donker is”.

Uh, jaah …

Ik fietste samen met een vriendin. En toen zag ik een vrouw met een klein beestje aan een riempje die ze aan het uitlaten was. Dus ik roep [iets te hard] tegen mn vriendin. Hee, kijk is wat een lief hondje daar! Dus mijn vriendin komt niet meer bij. En die vrouw kijkt me heel raar na.
Bleek het een konijn te zijn!!
Zoo dom

een vriendin van mij is ster in domme opmerkingen maken :stuck_out_tongue:
We hadden het tijdens een les daarvoor over kaas (vraag me niet waarom:P)
Daarna was het pauze en ik liep met die vriendin naar de wc.
Kijkt ze me heel serieus aan en zegt; Tess ff serieus hee is tenenkaas echte kaas :face_with_raised_eyebrow:
Nah ik lag helemaal vlak van het lachen :stuck_out_tongue:

Ik maak echt non stop domme opmerkingen.

ik ging sow met vriendin naar de stat en ik vroeg of ze vaak ging en met wie…
zij zo heel droog “uhm soms ga ik alleen, en soms met niemand”
ze had het niet eens door haha :stuck_out_tongue:_

K heb sinds deze week een bril en dan komen mensen uit de klas naar me toe met hele grote ogen van : Heb jij een bril? en dan ik zo nee k heb geen bril op dat lijkt maar zo … een keertje tijdens een les zat ik naast een mattie van mij waar ik veel lol mee heb en we kregen een etui gegooid dus ik schrijf er PIET op en ik kon niet meer stoppen met lachen over de naam PIET :stuck_out_tongue:
En ook een keer bij frietding, ik zeg zo: een patat met (met mayonaise logisch), zegt ze wil je er mayonaise bij? nou ik en mn mattie ginge dood xD

Ik maak zoveel domme opmerkingen, ik hou het echt niet meer bij…
Maar een keer vroeg ik aan iemand:

“He? Is Rotterdam groter dan Almere? Echt waar?”

Tsjaa… xD

Ik had een beetje dom zitten doen in de les, vraagt een jongen aan mij: ‘…en wat is je haarkleur?’ ik: uh uh uh (heel diep na denken. Ik was het echt even vergeten :stuck_out_tongue: ) Hij: BLOND!
Oww zo domme actie. Ik was op dat moment ook echt blond bezig :stuck_out_tongue:

haha, ik maak continu domme opmerkingen xD
bv. bij de aardrijkskunde les werd aan mij gevraagd waar duitsland lag, ik zo vol overtuiging: links van NL. uuh, nee kimberly, daar is zee. ik zo: egt waar? nee. u liegt! waar is de kaart… ik ging 't gewoon verdedigen! xD en als iemand mij roept, en die roept bv. dom blondje, heb i kde neiging om te reageren, terwijl ik niet eens blond ben xD