Meest depressieve dag van het jaar

Vandaag is - volgens wetenschappelijk onderzoek - de meest depressieve dag van het jaar las ik vanochtend in de krant. Dat komt vooral omdat mensen teleurgesteld zijn over het feit dat ze hun goede voornemens nu al hebben laten varen, en omdat ze nog steeds blut zijn na de dure feestdagen.
Verder is het standaard slecht weer op de derde maandag van januari, dient een nieuwe werkweek zich aan, en duurt het nog even voor er weer een vakantie in het verschiet ligt. Terwijl de regen op de ramen slaat, moeten we ons vandaag dus maar troosten met de gedachte dat de vrolijkste dag van het jaar over precies 5 maanden valt: Op vrijdag 19 juni, één dag voordat de zomer officieel begint.

bron:http://www.dutchcowgirls.nl/events/1438
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zijn jullie vandaag depressief?
Ik niet, alleen het weer had wel wat beter gemogen!

Maandagen zijn voor mij altijd depressief

nah, onzin haha

hb nergens last van XD

Hmm niet depressief nee.
Maar vond het toch niet fijn om op te staan en naar school toe gaan…
Maar dat is eigenlijk elke dag zo, en vooral de maandagen.

vandaar …:stuck_out_tongue:

Vind dit wel een leuke dag eigenlijk :’)

Nee ik heb juist wel een chill dagje vandaag.
En met mijn goede voornemen gaat het prima! :'D

ik ben juist vandaag begonnen met m’n goede voornemens.

ik vind het wel een kutdag xD stomme toetsweek >_>

Ja van een brief van duo dat je opeens 60 euro minder studiefinanciering krijgt zou je best depressief kunnen worden.
Maar het is ze niet gelukt :stuck_out_tongue:.

Mijn vriend is vandaag 18 geworden, dus ik mag niet chagrijnig zijn. Haha. :")

Ik heb helemaal niet zo’n kutdag! Heb toch nog een 5.5 weten te halen voor een SE waar ik écht van dacht dat ik er niet hoger dan een 3.5 voor zou krijgen.

Ja nogal. Mis mn vriend en heb een kutstageplek.

Ik merk het wel ja.

mandag is probleem al in algemeen altijd al

Neuh valt wel mee, behalve dat ik moest huilen na mijn mondeling. Maar dat is meer toeval denk ik.

Ik ben ziek maar niet depri, eigenlijk optimistisch en deze week beloofd ook wel oké te worden:)
Maar het weer, ja daar wordt je natuurlijk niet echt blij van, bah!

Het was supermooi weer vandaag ^^
Nee, ik heb er geen last van.
Ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die er veel last van hebben.
De meeste nemen hun goede voornemens vaak niet serieus waardoor het eerder grappig is dan depressief makend.
Daar komt bij dat het ook niet regende en het zonnetje lekker scheen.
Dat je blut bent is altijd kut, of het nou na de feestdagen is of niet.
Ik denk dus dat dit meer een reden is om depressief/je kut te voelen dan dat het ook daadwerkelijk zo is.