meerdere miskopen/cadeautjes

.

Die bonte laarsjes zou ik gewoon niet dragen… tenzij op een verkleedfeest

Oeh verkoop die goude heels aan mij haha. Ik zou me kleding simpel bij die hakken houden bijvoorbeeld voor een feestje een zwarte broek / tregging met een zwart blousje met goude knoopjes en veder sieraden simpel houden.

Oeh je hebt echt hélemaal niet mijn stijl. Ik kan je dus niet helpen. Sorry.

@agradable : die schoenen komen uit Hengelo (ov) die winkel was iets met een X geloof ik, was maar 40 euro :stuck_out_tongue:

haha die witte broek zou ik wel willen hebben! mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

@1507: Die komt van de Sting, die hebben ze er nog niet zo heel lang volgens mij! (69,95 euro)

Die witte broek is gaaf! Die zou ik wel gewoon aan doen naar een feestje of verjaardag. Gewoon simpele ballerina’s of slippers er onder en een simpel shirtje erop. Dus de rest zo rustig mogelijk houden, dan is het echt wel mooi!

nog meer tips?

Ik vind dit best lastige items allemaal.
Die broek is wel gaaf ja, die zou ik zelf aan doen met zwarte ballerina’s en dan een rose top erop ofzo.
Met de schoenen kan ik je ook niet helpen, die zijn ook allemaal totaal niet mijn smaak. Die tas is ook niet zo mijn ding maar is misschien wat voor een festival ofzo?

O god, dit vind ik echt zo’n ‘‘kamp’’ stijltje.

HAHA kamp styltje…

is ook mijn mening. daarom kan ik je helaas niwt helpen sorry!