Meerdere kledingstukken in maat M te koop. Vrijwel niet gedragen!

Hallo meiden!

Ik ben mijn kledingkast drastisch aan het uitdunnen. Omdat ik veel kleding heb die ik vrijwel nooit aandoe, leek het me slim om eens te kijken of ik deze zou kunnen verkopen. Dit is ook de reden dat al deze kledingstukken in dit bericht verkocht worden. Alle kledingstukken zijn nooit gedragen, mits anders vermeld.

Beige blouse afkomstig H&M

Deze beige blouse valt erg groot voor een maatje M en daarom doe ik hem weg. De mouwen en de achterkant zijn van katoen en de voorkant is van een soort silky stof. Hier heb ik ook een foto van proberen te maken. De knoopjes zijn goudkleurig. De schouders zijn versierd met gouden ronde studs.

Valt erg groot. In het labeltje staat M maar iemand met maar L kan deze ook aan. Wanneer je langer bent dan ik (1,63) kun je deze blouse wellicht wel aan met maat M!

Aangeschaft voor 20,-

Vooraanzicht

Schouderdetails

Achterkant blouse

Knopen Blouse

Nooit gedragen. Hier vraag ik 10,- voor!

Rood losvallend shirt met ruches langs de kraag

Dit is een rood t-shirt met korte mouwen. Het is een soepel vallend t-shirt van katoen. De ruches zijn van een doorzichtige rode stof. Deze lopen langs de hals. Een erg leuk t-shirt die je mooi kan combineren met bijvoorbeeld een jasje eroverheen en een mooie spijkerbroek! Dit is een maat M.

Aankoopbedrag ben ik helaas vergeten

T-shirt is 3 keer gedragen.

Overzicht t-shirt

Detail foto ruches

Voor dit rode shirt vraag ik 2.50,-

Mouwloos rozen shirt met ritssluiting. Evt jurkje, maat S/M

Dit hempje/jurkje ziet er door zijn bloemenpatroon erg vrolijk uit. Erg geschikt voor een mooie dag in de lente of zomer. Of onder een jasje in de winter om de sombere dagen iets vrolijker te maken.

De hoofdkleur is blauw en er staan grote rozen opgedrukt. De ritssluiting loopt in het midden van boven tot beneden. Je kan her shirt over je hoofd heen aantrekken of de ritssluiting openen en hem aantrekken als vest.

Dit is een erg multifunctioneel shirt. Je kunt hem als jurkje dragen wanneer je kleiner bent dan ik (1,63) of gewoon als hempje. Door de ritssluiting kun je ook bepalen om
hem als een vestje te dragen. Door hem helemaal dicht te doen of een stukje te openen kun je hem ook nog wat sexier maken.

Hij is erg nauwsluitend dus ik zou zeggen dag het een maat S is, tenzij je als maar M ook graag wat strakkere shirts draagt.

Aangeschaft tijdens een vakantie in Spanje voor 15,-

Overzicht hempje

Hals, deel rits

Detail van de print

De rits

Dit hemdje doe ik weg voor 7.50,-

Leuk bloesje met hartjespatroon, ideaal voor de lente, maat M

Dit is een erg leuk mouwloos bloesje met kleine zwarte hartjes over de hele blouse. Hij is van katoen, en de knoopjes zijn wit. Er zit ook een kraagje aan waardoor je hem bijvoorbeeld ook onder een ander shirt kunt dragen waarbij de kraag erbovenuit komt.

Ik heb dit shirt 2 keer gedragen. Helaas niet helemaal mijn ding. Hij valt tot op de broekrand bij mij. Aangeschaft bij de Primark voor 8.00,-

Overzicht shirtje

Detail van de print

Kraag

achterkant

Dit shirtje mag weg voor 3.50

Grijze blouse met rouches maat M

Dit is een mooi grijs bloesje met Rouches op de voorkant. Dit geeft een mooi effect. Hij zou prachtig staan onder een jasje, maar los met bijvoorbeeld een gekleurde ketting zou hij ook prachtig zijn. Ook ideaal tijdens sollicitaties!

De blouse bevat elastiek in het midden waardoor hij mooi gevoerd zit. De mouwen zijn lang en bevatten twee knoopjes aan het uiteinde. Ooit aangeschaft bij de tally weijl voor 25,-

Het blousje

Ander foto van het blousje

De rouches

Mouwen van het blousje

Deze blouse mag weg voor 10,-

Mooie nauwsluitend jurkje met gouden details, Maat M, 83,5 cm vanaf schouder

Deze jurk is van een dikke beige stof en sluit mooi aan. Onder aan de jurk zitten gouden vierkantjes die de jurk feestelijk maakt. Een diepe V hals met brede bandjes. De rits op de achterkant is weggewerkt en valt vrijwel niet op. Dikke materiaal waardoor je eventuele ondergoed naden niet ziet zitten. Aangeschaft in een klein winkeltje in Eindhoven. Prijskaartje hangt er nog aan. Nieuwprijs is 30.00,-

Overzicht jurkje

Details op het rokje

rits achterkant

Achterkant van de jurk

Zijaanzicht

Deze jurk doe ik weg voor 15,-

Losvallend paars hemdje, leuk voor feestjes
Dit paarse shirt valt erg soepel en zit niet strak. Doordat hij bovenaan extra stof heeft valt hij mooi losjes naar beneden wat extra uitstraling geeft. De bandjes zijn bovenop zwart. Erg leuk naar feestjes of andere gelegenheden.

Pas 1 keer gedragen! Aangeschaft bij de H&M voor 10,-

Het shirtje

De hals

De mouw

aanfoto van het shirtje

Hier wil ik graag 4.50,- voor!

Verzendkosten zijn natuurlijk voor de koper! Verzenden kan in een pakketje voor de brievenbus mits dit niet past. Pakketjes gaan de deur pas uit als ik het bedrag binnen heb. Wanneer we allebei een andere bank hebben kan dit dus wel eventjes duren!

komt meer aan, besloten bericht alvast te posten!

UP :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

ruil je het hartjes blousje?

Ik heb al zoveel kleding dat ik graag eerst van mijn kleding af wil, dus liever niet ruilen!