meerdere keren klaarkomen

heyy,
Nou ikweet dat je meerdere keren kunt klaarkomen, maar bij mij lukt dat nooit terwijl ik het wel zou willen
Hoe is dat bij jullie?

Soms, als ik er heel erg veel zin in heb en een behoorlijk slokje wijn achter me kiezen, wil het wel eens lukken :slightly_smiling_face:

Lukt me alleen als ik het zelf doe,
maar tis zóoooo chill!
Maar ben meestal al best moe ( en voldaan ) na ééntje… :’)

Met m’n vriend is het nog nooit gelukt en daar heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan. Na 1 keer ben ik eigenlijk wel voldaan en wil ik vooral lekker knuffelen :stuck_out_tongue:
Sowieso is het daarna best wel gevoelig.

Goed. Komt ie.

Nadat je bent klaargekomen (let’s say, door handwerk) hou je je hand op je clit (dus niet weghalen zoals je normaal gesproken doet)
Niet bewegen meer ofzo, maar gewoon contact houden, totdat het opgewonden gevoel weg is zeg maar, en dan opnieuw beginnen :stuck_out_tongue:

Bij mij lukt het altijd, precies zoals Blushflush zegt… even stoppen en dan weer beginnen, dan kom ik vaak veel eerder dan de eerste keer, maar net zo chill

haha, uuuh, ik kom vaak wel meerdere keren op 1 avonde/nacht/dag klaar :$:$

Tijdens de seks of door masturberen?

allebij I guess

als ik ben klaargekomen doet mn clitoris dan alijd een kwartier wat pijn. tenminste, het is dan supergevoelig…
dus ik doe dat nooit…

Ze bedoelt achter elkaar hé, niet of je meerdere keren in een bepaald dagdeel komt.

Je moet er echt de tijd voor nemen.

Als ik het zelf probeer kom ik meestal niet verder dan een keer of 3, maar tijdens seks kan mijn vriend me soms wel 10x laten komen. Hoewel dat wel uitzonderingen zijn, meestal kom ik *maar* 5x ongeveer. What can I say, ik kom makkelijk klaar en mijn vriend is gewoon een toppertje in bed ^^.

Mijn tip: niet stoppen als je de eerste keer gekomen bent, maar doorgaan. Hooguit even rustig aan, maar niet echt helemaal stoppen, ook niet voor 5 minuutjes ofzo. Tijdens seks is het aanrader om je vriend gewoon keihard door te laten gaan, dan heb je gewoon een superintens orgasme, soms echt minutenlang… Geweldig ^^

^ 10x? Weet je wel zeker dat dat klaarkomen is dan? Ik twijfel of dat klopt namelijk, 10x klinkt wel ontzettend veel.

O, ik weet echt zeker dat dat klaarkomen is ja. Maar ik zei ook al: ik kom heel makkelijk klaar. Heb verder ook een superhoog libido, tot aan lichtelijk seksverslaafd misschien :stuck_out_tongue:. Mijn vriend hoeft ook geen moeite te doen om me nat te krijgen, ik wordt al nat als ik naar hem kijk… Tja, zo ben ik gewoon xD

Had jij pas geleden niet een topic aangemaakt dat je geen seks had omdat, iets?

Het kan, ken een meisje dat 20 x klaarkwam in 30 minuten…het kan echt xD

hmm, het was laatst een keer dat ik 3x kwam tijdens de seks, normaal kom ik nooit tijdens de seks, haha, dus dat was wel een wonder 3 keer in 1x hehe (:

uhm hoe weet jij dat dan x)
Lijkt me raar gesprek: "Weetje wat me over komen is ? Ik ben 20x klaargekomen in 30 minuten!! Goed hea "

-,-

Hihi inderdaad, dan heb je niet echt en gespreks onderwerp!

maar goed het is wel super lekker xD en heb ook een super lekkere vriend.
het enigste probleem ik wil vaker dan hem :S