meer zelfvertrouwen

de titel zegt het eigenlijk al. ik voel me vaak rot over soms hele kleine dingen.
op school heb ik een vriendin, die ook bij mij in de klas zit. maar er is ook een jongen waar wij vaak mee omgaan (gewoon als vriend). dan zijn wij dus met zn drieën maar ik ben meestal de persoon die overblijft. laatst in de pauze zat ik met die jongen achter de computers en toen vroeg ik of hij meeging naar de aula. toen zei hij ja maar toen mijn vriendin eraan kwam liep ik dus vast naar de aula maar hun liepen niet mee. dus ik vroeg waarom ze dat niet deden, wat bleek ; mijn vriendin heeft meer ‘macht’ om die jongen over te halen bij haar te blijven en niet met mij mee te gaan. maar wanneer zij ergens heen wil moeten wij altijd mee. soms luister ik er ook niet naar of doe ik expres kortaf. maar zoveel anderen zijn er ook niet op school heel veel kinderachtige mensen enzo en via haar kom ik in de buurt van de jongen die ik leuk vind…

iemand tips? asjeblieft help me… liefs xxx

Gewoon je zelf zijn.

lees de zelfvertrouwen topic bij beauty forum, er staat heel veel in

Er zijn echt ergere dingen, je komt er vanzelf wel over heen. Die jongen en dat meisje zijn echt niet je leven.