Meer Volume in haar, HOE?

Hi ladies!

Ik heb nogal slap haar, het is heel stijl en het hangt echt plat over mijn hoofd heen.
Het is zooo vervelend, vooral omdat mijn gezicht er helemaal niet mooi door uitkomt.
Ik doe altijd van alles in mijn haar: Volume shampoo + conditioner, volume mousse, volume spray.
Maar het lijkt alsof NIKS werkt.
Is er misschien 1 van jullie die hier echt een goede oplossing voor heeft of weet?
Want ik wil gewoon zo graag een beetje ‘body’ in mijn haar, ben het nu echt zat haha.
Ik hooop dat iemand me kan helpen:)

Je haren touperen

föhnen?

Ik heb stijl, dun en slap haar. Wat ik vaak doe als ik wat volume wil is het volgende:
je gebruikt een haarspray voor volume een redelijk stevige, bijvoorbeeld Lloreal volume boost. Hiermee probeer je verschillende ‘lagen’ in je haar aan te brengen. Til een pluk/gedeelte van je haar op en spuit de haarlak aan de onderkant van het haar bij de haaraanzet (zo valt de haarlak aan de bovenkant niet zo op). Evt. met een kammetje een keer doorheen kammen. Laat de pluk zakken en doe dit voor de rest van de laag. Je haar komt hierdoor in verschillende lagen vanaf de aanzet wat bol te staan. Hierdoor lijkt het dat je voller haar hebt!

Hopelijk heb je hier iets aan!

Er worden wel kei veel topics aan gemaakt over haar zonder volume.

ik heb juist heeeel veeel volume, en het is vet irritant! hier heb je niks aan sorry

oh god, er loopt een meisje bij mij op school rond van nauwelijks 13 jaar, met getoupeerd haar. Maar dan ook gewoon de bovenste laag…

Sorry dacht er opeens aan -beschouw dit maar als een up

Misschien niet zo veel producten naast je shampoo en conditioner gebruiken, producten maken haar zwaar en daardoor hangt het gewoon maar langs je gezicht!

Dit spul moet heel goed werken volgens mijn zus!

De grootste schuimkrullers kopen die er bij de drogist zijn. Je haar een beetje nat maken. In draaien slapen. Uithalen uit kammen. Je hebt dan slag over + volume. Vergeet de haarlak niet. Van plaats water kan je ook mouse gebruiken. Moet je maar proberen wat je het prettigste vind. Creatief? Maak zelf krullers ZO.

droogshampoo bij je haar wortels spuiten er even doorheen met je vingers en boem volume :wink:

Dat werkt bij mij alleen tegen de vetheid weet niet hoe dit bij andere is :stuck_out_tongue:

Avond van te voren douchen en dan met een nat haar in een knot gaan slapen.

Ik vind mousse en al dat spul juist helemaal niet werken… maakt je haar vaak nattig/zwaar waardoor het juist afzakt en dus plat naast je hoofd hangt. Althans, dat is mijn ervaring ermee.

Voor volume krul ik mijn haar met de krultang en als ik klaar ben hang ik mijn hoofd voorover en schud met mijn handen in m’n haar. Beetje haarspray overheen en klaar! Heb op die manier een mooie volle bos haar.

Thaaanks iedereen voor de reacties, ik denk dat ik hier wel wat aan heb!

hoi ik heb ook zo een soort probleem, maar dan als ik een staartje in heb. Mijn haar komt tot boven mijn borst en als ik een staartje in heb is het staartje heel dun en ik vind het erg lelijk staan. Weet iemand iets waardoor mijn haar wat voller in een staartje lijkt (0f misschien langer ^^)? Trucjes ofzoiets… Alvast bedankt!!

Helpt het om je haar in laagjes te knippen ? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. Lang, dun, stijl, futloog haar : bleh :hammer: