Meer volgers

Hi.
Ik heb sinds kort een fashionblog. En, al zeg ik het zelf, hij is best wel goed.
Nu zie ik dus allemaal ‘beroemde blogs’, met echt duizenden volgers. En ook ‘amateur blogs’ die dan een stuk of tweehonderd volgers hebben, terwijl ze niet heel bijzonder zijn.
Ik vraag me dus af, hoe komen sommige blogs aan zoveel volgers en hoe zorg ik ervoor dat er ook mensen op mijn blog komen?

• blog in je signature op girlscene zetten
  • af en toe een linkje posten in het post je weblog topic
  • reacties op andere blogs met je linkje doen
    en verder wachten. Als je hem nog maar kort hebt, zullen de volgers niet ineens uit de lucht komen vallen.
  • Zoals hierboven, blog in signature
  • Rate je blog topic, dan hoor je meteen wat je beter kan doen en wat al goed is.
  • Wat heb je vandaag aan topic, dan klikken mensen door

Laat anders even zien hoe hoe je blog er nu uitziet, ik wil graag wat tips geven?

Zet hem op hyves, twitter, facebook, girlscene etc.

Bedankt voor de tips :slightly_smiling_face:

Maar heeft er eigenlijk ook iemand een idee hoe het komt dat sommige blogs zo populair zijn?
Want ik wil dat ook, kom maar op met die gratis kleren :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk doordat ze via via gehoord hebben dat dat goede blogs zijn.

Wat is je blog eigenlijk, want ik ben best benieuwd!

ik ook

Dit is mijn blog:

http://laceandsilk.blogspot.com/

^Niet, die is al van iemand anders op gs! Van zebraschaap!

wat ben jij zielig dat is de blog van zebraschaap

HAHAHA :'D Fail.

Ach, het is een compliment voor haar :’)?

^lekker compliment -.-

En toen reageerde de TS niet meer.

@Pevensie
De eerste zin: “En al zeg ik het zelf, hij is best wel goed.”
Kan je positief opvatten :grinning_face_with_smiling_eyes:

^ja ok, maar ik denk dat Zebraschaap het meer op prijs stelt dat ze dat note ofzo, ipv zich voor te doen als de blogger.

^Oh, dat denk ‘k ook wel. Maar ze stelt zich nu al voor als iemand anders, dus dan moet je het nog wel een kléin beetje positief opvatten :’)

huh? opent ze nu een topic, en dan gaat het over iemand anders blog? raar.

@Icexcold tsja, gelukkig zijn er nog geen haatreacties van de ts / andere gsers, zoals bij ons andere topic :stuck_out_tongue: