meer van dit soort verhaaltjes

ik lig op bed en ik denk aan je. Hoe je onverwachts langs kwam gisteren. En hoe graag ik je wel niet zou vastpakken en fijn knijpen. Wat er gisternacht gebeurde in bed kan ik maar niet vergeten. Ik voel mijn lichaam nog steeds daar waar je me aanraakte. Je kwam uit het niets en met je gulzige mond ging je schaamteloos over mijn lichaam. Je maakte me helemaal gek. Uiteindelijk viel ik in slaap, en toen ik wakker werd was je weg. Ik zocht nog naar je, maar tevergeefs. Mijn lichaam vertoont vaag tekenen van je enthousiasme, waardoor het nog moeilijk is om je te vergeten. Vanacht zal ik echter wakker blijven en je opwachten.
die rotmuggen ook altijd.

Weten jullie nog zulke verhaaltjes? zoals hier dat je denkt dat het bijvoorbeeld over een jongen gaat, maar dat het dan ineens over een mug gaat.
er was ook zo’n 1 van bij de tandarts, maar die kan ik niet meer vinden xd.

haha, ik vond eens zo’n site. Maar ben 'm kwijt.

Deze is goed, die van die tandarts ook, ik weet hem nog vaag maar niet om het echt goed en leuk de schrijven enzo.

Er was er ook 2 van kauwgom

haha, deze is leuk!! Ik ben ook aan het zoeken. Als ik er eentje zie dan stuur ik m.

Zo heb je die ook met ‘ik hou je vast, en breng m’n lippen naar je hals. lekker flesje bier’ :stuck_out_tongue:

Een vriendin had een keer in van een washandje en die had ze toen als surprise gedicht aan onze mentor gegeven (ze had zijn lootje getrokken). We kwamen niet meer bij van het lachen. Maar ik weet hem niet meer …

Haha, die’s leuk!

@xfuturedreams jammer dat je die site kwyt bent!

als iemand nog een weet - dump em dan maaaar :relieved:

upje.

Hij nam me mee in een steegje
trok m’n bovenstukje uit
zetten zijn lippen op de mijne
het duurde wel 5 minuten lang
toen gooide hij me weg
maar wat wil je dan ik ben maar een blikje cola

wel van een andere topic :flushed:

“Heey jij. Ik heb je bijna te pakken en als ik je heb, laat ik je voorlopig niet meer gaan. Ik zal je eerst een paar dagen plagen, maar ik weet zeker dat ik je daarna in bed krijg. Groeten: de Mexicaanse Griep”

Mijn liefde voor jou

Op sommige momenten van mijn leven,
denk ik dat je voor mij gemaakt bent
En ondanks dat je me plezier blijft geven,
raak ik nooit aan je gewend.

Je mooie donkere huid,
je geur die me elke keer weer toe straalt,
maakt dat ik je voor altijd bij me wil
en je bij mij de eerste plaats behaalt

Ik laat je een deel van m’n lichaam zijn,
ik wil je proeven iedere dag
Jij bent mijn medicijn,