Meer uit mijn comfortzone willen komen

Laat ik gelijk maar even met de deur in huis vallen. Ik vind mijzelf saai… Hoe ik dat bedoel?Nou ik kies eigelijk bijna altijd voor veiligheid, voor dingen die dicht bij me staan. Is ook wel iets goeds hoor want ja waarom zou je dingen gaan doen die totaal niet bij jou passen? Maar ik wil het is een keer anders doen. Ik ga nu om met de rustigere meisjes uit de klas gewoon omdat dat lekker makkelijk is.Ik drink elke ochtend mijn koffie op de zelfde manier. Bestel bij de ijssalon elke keer dezelfde ijssmaken. enzovoort enzovoort. Ik zou zo graag is wat meer uit mijn comfortzone willen komen want misschien klinkt het wat arrogant maar ik weet van mezelf dat er meer in me zit dan wat ik nu laat zien aan de buitenwereld.Iemand tips?

Nou ik zou beginnen met je koffie eens anders te drinken en een andere smaak ijs te kiezen. Of eens een andere snack bij je friet.
Maakt niet uit of je klein begint, het is toch iets

Is er niet een bezigheid (of iets anders) die je altijd cool hebt gevonden, maar waar je van denkt ‘Nahh dat is toch niks voor mij?’
Want als jij het cool vindt is het misschien juist iets voor jou.
Bij mij was dat gitaarspelen, om maar een voorbeeld te noemen.

Het feit dat je je nu ‘te comfortabel’ voelt kan juist een teken zijn dat je jezelf nog niet goed genoeg kent. Dus probeer eens een andere sport, verzin een apart uitje met je rustige vriendinnen, maak een lijstje en go!