meer sporten

Hi meiden,
Ik snap dat veel meiden niet tevreden zijn met hen uiterlijk en/of gewicht. En ik kan jullie misschien daarbij helpen. Het gaat niet alleen om minder eten! ← daar gaan de meeste al de fout in, waarom? hierom: Als je minder gaat eten gaat je lichaam de voedingsstoffen die je wel binnenkrijgt omzetten in vet en dan wordt je uiteindelijk alleen maar dikker en dat willen we al helemaal niet! Het gaat namelijk om GEZONDER eten en VEEL sporten. Als je een android telefoon hebt dan kan je veel apps vinden die je kan helpen met meer sporten en goede oefeningen uitzoeken voor jou. Ik zelf heb 3 apps die erg goed werken: 1. Workout trainer, 2. Nike+ running, 3. runtastic. Ook kan je gewoon regels voor jezelf opstellen zoals elke ochtend en avond ga ik buikspieroefeningen doen ofzo. En als je je hier echt aan houd, dan krijg je resultaat. En het beste werkt nog om samen af te vallen. Daarom deze topic. Zet hier jouw regels, apps die je gebruikt, vragen en commentaar erin en dan vallen we met z’n allen af en kunnen we elkaar tips geven. Heel veel succes en ik hoop dat jullie resultaat krijgen :wink:

Hi, ik hardloop regelmatig en ik heb ook een hele coole app daarvoor;
Zombie run. Je gaat gewoon rennen, en op je scherm zie je dan dat er zombies achter je aan rennen. Als je een tijdje hebt gerent gaan de zombies weg en mag je even uitrusten, maar als je te lang rust dan komen de zombies weer.
Heel motiverend, en leuk.
Love, Alicia.

Hoii, ik wil graag beginnen met hardlopen. maar ik durf niet, bang dat ik mensen tegen kom die ik ken. en dat ze mij gaan aanspreken enzo ;s ik heb niet echt een hippe telefoon, eigenlijk een hele oud haha. maarja, ik eet in mijn ogen wel gezond, maar toch vind ik wel dat ik een buikje heb ): ik weet niet echt een goed moment van de dag om te gaan hardlopen, want doordeweeks ben ik erg laat vrij. dan moet ik 's avonds hardlopen, tja dan niet zo veel zin meer hahah
doeeii (: