Meer praten?

Hoooii

Nouja, ik wilde dus wat vragen omdatt het over mijn leven gaat …
Ik ben dus niet iemand die zoveel praat, ben ook net verhuisd, dus alles is nieuw voor mij.
Ik weet me vaak geen houding te geven. Ik ben niet arrogant maar vaak omdat ik zo weinig praat, denken mensen dat wel. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen. Ik wil mezelf niet weer helemaal buiten sluiten, wat ik dus vaak doe. Duss mijn vraag is hoe moet ik meer gaan praten?

xoxo

Ik heb ook niet altijd zin om te praten. Vroeger dachten mensen ook dat ik me gewoon te goed voelde om met hun te praten (wtf??). Ik ga niet meer praten, omdat anderen dat van mij verwachten. Ik bedoel als je niet zo’n prater bent, kun je dat moeilijk veranderen. Ik vind het eigenlijk erger als mensen dat niet gewoon kunnen accepteren en vooral respecteren.

Ik hoor nu echter niet meer dat mensen me arrogant of zo vinden. Maar ik probeer wel meer te glimachen zeg maar, omdat mijn normale ‘blik’ wel arrogant over kan komen. Maar zo staat mijn gezicht gewoon in rust. Denk dat dit wel een deel heeft opgelost, hoewel mensen die me niet ‘mogen’ (terwijl ze me niet eens kennen) me dan ook total koud laten.

Ik zit ook gewoon beter in mijn vel, dus ook mijn houding is veranderd denk ik.