Meer moeite willen doen tijdens seks

Hey allemaal!

Ik dacht dat hier al een topic over was, maar ik kon hem zo snel niet vinden. Ik heb een vraagje/heb tips nodig. Misschien dat er ook wel meer mensen zijn die dit herkennen en ook wat aan de tips kunnen hebben.

Als ik seks heb met mijn vriend, is hij meestal de gene die bijna 100 procent doet zeg maar. Als ik bovenop zit dan hou ik het een paar minuten vol en dan krijg ik zere bovenbenen, terwijl hij het bewegen tijdens het penetreren echt lang kan volhouden. Hij klaagt er niet over maar ik vind het zelf wel vervelend voor hem omdat ik ook wel eens wat meer moeite wil doen tijdens de seks, alleen dan krijg ik dus altijd moeie/zere benen of krijg ik kramp. Hebben jullie tips zodat ik het zelf ook wat langer achter elkaar kan volhouden zodat hij ook eens kan ontspannen? Iets van oefeningen o.i.d. als die er zijn?

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is beschreven. :slightly_smiling_face:

Liefs

Ik laat mijn vriend ook meestal het werk doen :flushed: Omdat ik bovenop ook gewoon niet lekker vind… Dus ik kan je er niet bij helpen sorry!

Misschien door orale seks? Ook tussendoor?
En een beetje bewegen, hem aanraken, niet zeg maar dood stil liggen haha

Vaker doen, dan kun je het ook langer volhouden.

Ook al hou je het maar eventjes vol, je vriend vindt dat denk ik wel heel leuk. Dan neem jij toch even de leiding ipv helemaal niet. Als je echt op hem zit, je kan ook op je vriend liggen. Misschien is dat fijner voor je benen?

Herkenbaar. Gelukkig vindt mijn vriend het niet zo erg, dus maak ik me er ook niet zoveel druk meer om. Maar we hebben pas nog iets ontdekt waardoor ik het wel langer vol kan houden. Hij ligt horizontaal over bed, en ik ga op hem zitten op de rand van het bed, met mijn rug naar hem toe. Omdat ik dan mijn benen gewoon op de grond kan doen kan ik daar veel meer kracht uithalen en het dus langer volhouden. Ook hoef je inderdaad niet de hele tijd echt seks te hebben, tussendoor orale seks of gewoon over hem heen wrijven kan ook.

Citeer maar niet

Heel erg bedankt allemaal! Tussendoor orale seks kan het inderdaad al wel beter maken en zorgt ook voor meer afwisseling, dus dat is wel een goed idee.

En @kopjechino,
vaker doen gaat niet altijd want we zien elkaar meestal alleen in het weekend en dan doen we het meestal maar één keer, heel soms twee. Daarom zat ik te denken aan oefeningen die ik kan doen thuis, squats ofzo haha

Ik heb dit ook een tijdje ervaren. Ook dat ik het niet lang vol houd ‘‘bovenop’’
Maar ik heb veel tips gehad van een vriendin, die mij best wel helpen. Maak hem
ook gek op andere manieren zoals hierboven inderdaad gezegd is orale seks, Maar
ook in het gehele voorspel, neem iets meer touw in handen, veel zelfvertrouwen laten
zien. (Ook al ervaar je dit misschien niet echt doe maar alsof, en het groeit) Je kan je
voor m uitkleden, voor hem dansen, hem verleiden in de leukste manieren. Als je het
ook leuk vind voor hem alsnog om bovenop te gaan wissel dan gewoon lekker af!
Missionairs, cowgirl, doggystyle en meer. Probeer meerdere standjes waarbij het voor
jou makkelijker vol te houden is en daardoor ‘‘doe je ook meer’’ voor je gevoel!

Succes, Liefs V.