Meer krullen met lang of kort haar?

Nou de titel zegt het al… krijg je juist meer krullen met lang haar of kort haar? ik dacht eerst juist als je kort haar had maar nu mijn haar kort is wordt het ineens steil?!
heeft misschien nog iemand hier last van want ik mis me krulletjes hahaha

xx

Ik denk juist met laagjes? ik weetniet!

kort haar heb je sneller krullen,
iig bij mijn haar,
dan is je haar lichter dus krult het sneller
maar het ligt natuurlijk aan je haar

haha ja dat dacht ik dus ook … en nu is mijn haar ineens steil en sommige zeggen dat om de 7 jaar je haren veranderen van structuur en de ander zegt weer dat dat helemaal niet kan … dus ik snap het niet meer helemaal

Kijk hoe verklaar je dit haha ( ik weet niet of jullie verschil zien maar ik wel :astonished: )

even me hoofd weggedaan vind ik fijner (: (EVEN EROP KLIKKEN ZO IS HIJ EEN BEETJE KLEIN)

x PS. extreem gekruld was het niet maar ik zie toch wel veel verschil met eerst

Ben je echt nét naar de kapper geweest?
Het kan ook zo zijn dat het heel even is vanwege het knippen, en dat zodra je doucht het weer zoals eerst is, of meer?

ik zeg ook maar wat hoor (aa)

nee ik heb het nu een paar weken… ja dat is dus ook precies wat ik dacht! maar nee helaas haha… het komt niet terug…

Dat is wel balen, misschien is het model waarin het geknipt is,
ik heb ook ooit gehad dat toen ik mijn haar liet knippen het veel minder krulde, dus het kan ook gewoon het model zijn, dat het niet ‘in de krul’ is geknipt ofzo. I
k heb nu gewoon of een slag of stijl of heeeeel soms krul.
Ik heb trouwens nog steeds spijt van die knipbeurt (aa)

JAA ik dus ook :S en iedereen maar zeggen: “knip het maar af is veeeel mooier” naja niet dus… ja ik ben wel naar een andere kapper gegaan misschien dat het dat is

Ghehe, ik was toen ook naar een andere kapper gegaan :see_no_evil:

het kan dat je haar verandert, ik had vroeger ook echt stijl blond haar en nu heb ik bruine krullen !
maar het kan best dat je pas krullen krijgt als je haar heel lang is, dat je dan onderaan krullen hebt zegmaar en die zijn er nu dus ‘af’.
En ik denk dat het gewoon bij iedereen anders is, krullen bij lang of kort haar!

Mijn haar krult (veel) meer met langer haar, omdat onderaan pas de krullen zitten. Bovenop is het met een beetje slag, onderin pijpenkrullen.
Vroeger had ik wel altijd kort haar, nu niet meer omdat ik krullen mooier vind.

ahaaa okeee bedankt voor de reacties haha ik laat ze weer lang groeien en dan gewoon laagjes dan zal het wel meer worden hoop ik :blush: haha

xx

ik had eerst stijl haar, maar ik had m’n haar in veel laagjes laten knippen en nu is het opeens een grote bos krullen
nu is het na 2 jaar wat gegroeid en zijn de krullen vermindert doordat mijn haar nu zwaarder is (doordat het langer is) en het de krullen naar beneden trekt (:

ik denk dat het toch per persoon verschilt…
mijn moeder heeft nu lang haar… en nu krijgt ze krullen
maar wanneer ze kort heeft is ze stijl

Ik had eerst lang haar, niet echt heel veel krullen ofzo.
Toen had ik lang haar in laagjes, al wat meer krullen.
En nu heb ik best kort haar in laagjes en nu lijkt het alsof ik echt krullen heb. ;p
(Ik heb namelijk een slag, maar het lijken meestal wel krullen en sommigen geloven dan ook niet dat ik gewoon een slag heb en geen krullen, dus eigenlijk heb ik tussen krullen en slag in ;p)

ik als de meesten hier. vroeger was het superstijl en nu best veel slag erin.
en antwoord op je vraag bij: bij mij is het lang of kort, bijna geen verschil.
toch denk ik kort wat meer krullen

kort haar met veel laagjes!

Toen ik klein was had ik kort haar met heel veel pijpenkrullen.
Een tijd daarna toen ik wat ouder werd, was nog op de basisschool, toen had ik iets boven me schouder en stijl haar…
Ik had ook een tijd dat me haar echt heel lang was, tot de helft van mijn rug ongeveer en toen had ik het ook nog stijl.
Later kreeg ik iets meer slag en nu heb ik langer haar tot over mijn schouder met krullen… Alleen soms is het de ene keer iets minder krullerig…

Ik denk ook dat het per persoon verschilt.

Het licht eraan…
Mijn haar was eerst tot over de schouders en toen had ik meer krullen.
En toen later had ik het boven de schouders geknipt en toen was het alleen maar slag erin.
het verschild.