Meer drinken

Hoi,
Ik heb een vraag:
Hoe kan ik meer gaan drinken?
Ik drink heel weinig daardoor krijg ik vaak hoofdpijn,rugpijn en elke keer als ik op sta word ik duizelig,bonkde hoofdpijn en zwart voor me ogen.(Ik weet niet of die laatste klacht ook door het weinig drinken komt)
Dus wat kan ik doe om meer water te gaan drinken?

Liefs Jaysa :slightly_smiling_face:

Altijd een flesje water meenemen in je tas. 1 liter fles vullen met water en zorgen dat je die opdrinkt.

Inderdaad altijd een flesje water meenemen. Probeer anders ook om bij iedere maaltijd sowieso een groot glas water drinken.

Er bestaat een app genaamd Carbodroid en daarin kun je bijhouden hoeveel je drinkt.
Hier kun je ook instellen hoeveel je goal is voor elke dag en zelfs een reminder die je steeds een melding geeft dat je iets moet drinken. Misschien dat dit helpt.

Wat de andere zeggen: flesje meenemen.
Ook als je achter de computer zit een glas drinken ernaast hebben staan.

Ik drink ook vaak te weinig.

Bij elke maaltijd water drinken , en er ook aan denken tussendoor te drinken. Ik drink altijd grote bekers

Dankje voor jullie reactie!
Ik denk dat het zo wel gaat lukken :slightly_smiling_face: en ik ga zeker die app downloaden.

Liefs Jaysa.

Wat mij ook erg heeft geholpen is gewoon bij mijn bureau/pc een grote 1,5L fles water laten staan. Bij zo’n klein flesje ben ik nog wel eens te lui om opnieuw te lopen en zo’n 1,5L fles raakt een stuk minder snel leeg (: