Meer dan vrienden.. ?

Vanaf november ga ik met een hele leuke jongen om. Ik kende hem al paar jaar en ineens was er een klik.

We whatsappte elke dag met elkaar, spraken in het weekend af, en soms zagen we elkaar 3 of 4 keer per week. we hadden elkaar veel te vertellen en het leek dat we elkaar niet zat werden.

Ik was helemaal verliefd op hem, en hij zei tegen mij dat hij ook veel voor mij voelde. Nu zijn er 5 maanden voorbij en we hebben nog steeds niet officieel.
we zijn wel verder gegaan dan zoenen.

De laatste tijd gaat het steeds minder, omdat we elkaar zowat elke dag spraken op whatsapp, hebben we afgesproken om niet meer zo vaak te whatsappen. dan hebben we in real meer te vertellen en worden we elkaar minder zat. maar het is helemaal de verkeerde kant op gegaan… we spreken elkaar nu bijna nooit meer en ik mis hem vreselijk erg.

ik heb hem vorige week zaterdag voor het laatst gezien, dat ging goed maar daarna heb ik hem amper nog gesproken. ik ben echt bang dat ik hem over een maand helemaal niet meer spreek. ik wil op whatsapp niet beginnen met praten omdat ik dat de laatste tijd altijd deed. Het moet ook van zijn kant komen toch?

ondertussen heb ik al 5 dagen niets meer van hem gehoord, Moet ik mij nu zorgen gaan maken? Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Ik wil niet zeurderig of jaloers over komen… maar ik wil hem ook niet kwijt!

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik zit hier echt mee… Zouden jullie mij tips willen geven?

~ JamzZ ~

Ga met hem praten hoe hij zich erover voelt en wat hij wilt. Vraagt wat hij nog voor jou voelt en wat jullie nu eigenlijk willen. Eerlijkheid duurt het langst en is het fijnst, dus gewoon vragen!

Vraag hem wat hij nou precies wilt.
En idd het moet ook van z’n kant komen, maar misschien als je weer gaat praten reageert hij terug en hebben jullie weer lange gesprekken?
Ik weet niet goed hoe zo’n situatie is, maar als ik jou was zou ik een beetje het initiatief nemen.
xx!

Ik zou gewoon direct aan hem vragen, eventueel op whatsapp, hoe hij 't nou ziet tussen jullie. Ik zou er ook bij zeggen dat jij nog wel wat voor hem voelt, maar dat je niet wilt dat dit zo door gaat als je geen zekerheid van hem krijgt.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben als eerste begonnen met praten en ik heb er een einde aan gemaakt. Ik voelde gewoon dat ik meer moeite voor hem deed, dan hij voor mij. Het was erg moeilijk maar mijn moeder zei ook dat dit beter zou zijn voor mij.

Ik ben erg opgelucht, ben blij dat het eruit is.

~JamzZ~