Meer dan één... Wat nu?!

Hey!

Ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.
oké, dus. ik zit met drie jongens opgescheept en ik heb geen idee welke ik wel of niet leuk vind. :flushed:

Boy 1 is een ex van me, maar die blijft maar aan mij plakken en het is zooo vervelend. maar ik vindt het ook weer zielig om het dan te zeggen van HE FLIKKER EENS OP JHAA!!! want hij is al vijf jaar een supergoede vriend van me.

Boy 2 is DE HUNK van de klas. hij heeft van die GE-WEL-DIGE ogen en hij is echt een fotomodel, zo knap. :heart:-:heart: volgensmij ziet hij mij ook wel zitten want hij zei van:’ Bij jou kan ik anders zijn’. Is dit goed of niet? :bored: ik hoop het wel natuurlijk!

Boy 3 is de buurjongen (ja het is zo’n typisch liefdesverhaal :grinning:) ik heb hem ontmoet op een straatfeest en we hadden meteen een klik. we hebben de hele avond onder de sterren gezeten in iemand anders zn tuin en het was zoooo romantisch. :hugs: maar sindsdien is hij zo ontiegelijk verlegen, hij zegt geen woord meer tegen me en alle whatsappjes die ik stuur krijg ik een kort ‘ja’ of ‘nee’ op. dus ik denk dat hij me toch niet zo leuk vind… :frowning_face:

Oke, nu weet je alles dat je moet weten om mij te helpen, en natuurlijk help ik jou ook met jou love-probs. ik moet alleen eerst zelf even alles op een rijtje krijgen.

stay tuned for more Lovetalk and other stuff! :grinning: :grinning: :grinning:

Het lijkt me niet dat dit een supergoeie vriend van je is…

Maaroke dat ter zijde, ik snap je vraag niet helemaal sorry. Wij moeten bepalen wie jij leuk vind? Ik denk dat je dat het beste zelf kunt aanvoelen en gewoon kijken bij wie je je het prettigste voelt
Was heb je hier niks aan maar iig succes

Als je niet weet welke je het leukst vind, zou ik nog geen keuze nemen. Ga gewoon met alle 3 de jongens goed om als vriend zijne, en dan word je vast wel verliefd op een moment.

Misschien vinden ze je alle drie niet eens leuk, of vind jij geen van drieën leuk. Ik zou gewoon even wachten wat er gebeurt en wat de jongens doen.

Weer zo’n topic met onzin…

Als je niet serieus kan reageren, reageer dan niet. TS heeft hier toch niks aan…

Ik kan gewoon serieus reageren hoor, maar d’r zinn ook algemene topics hiervoor.

Als jUh Med aLlEh 3 soEnt weEt je Ut mIsgIen welL!!! :couplekiss_man_woman: :couplekiss_man_woman:

-.-
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/trolltopics-287651.100.html

Ik ben zulke topics zo spuugzat.

Ik zou voor de hunk gaan, want dat maakt toch wel de meeste indruk op andere mensen als je met zo’n lekkerding aan komt zetten

Alle drie niet.

Hoe oud ben je?

Ik zal op de derde reageren, want hier kan ik me het best in vinden:
Op zich hoeft het niks slechts te betekenen als een jongen niet reageert, kan ook juist heel goed zijn, dat hij niks verkeerds wil zeggen en daardoor bijna niet of kortaf antwoordt, je zei al dat hij verlegen was en dan kan het best goed dat hij niet weet wat hij moet antwoorden…

Maar nu kijk je vooral naar wie je aandacht geven en wie je allemaal binnen je bereik hebt liggen, in plaats van naar wat je zelf voelt… Ik vind dat jongens geen truien zijn waarvan je de leukste uit kan zoeken… Als je verliefd bent, dan ben je verliefd en voel je dat echt wel! Het feit dat je moet kiezen zegt wat mij betreft genoeg… Als je echt verliefd was dan had je dat inmiddels wel doorgehad… Je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt…

Succes!

Voor nu zou ik voor geen één gaan. Het is onduidelijk of ze je überhaupt leuk vinden op je ex na dan maar je zegt zelf dat je hem vervelend vindt.
Plus je weet zelf niet eens voor wie je echt gevoelens hebt.
Je komt vanzelf iemand tegen waar je wél echt stapelgek op bent en dan zul je andere niet eens zien staan.

Ga voor je gevoel,een jongen die het waard is,die veel voor je over hebt die je als een prinsesje je op handen draagt.

Neem iemand die echt voor je gaat,niet iemand omdat je zo graag verkering met iemand moet hebben maar iemand die wel echt voor je gaat.

Er springt er niet een uit voor jou, dus geen van drieën. En daarnaast van die ‘hunk’, het gaat niet alleen om uiterlijk hea :slightly_smiling_face:

Tegen je ex, is ook wel lullig om op die manier te zeggen… Je kan toch ook normaal tegen hem zeggen dat je afstand wilt? Gewoon zeggen: Ik wil wat meer afstand en minder contact. Blijft hij doorgaan, kan je hem best blokkeren tijdelijk ofzo.

Die andere 2 jongens zul je toch zelf moeten uitzoeken. Ik heb zelf jaren geleden een situatie gehad waar ik 2 jongens leuk vond, en dat was niet eerlijk voor hun, dus ik heb tegen beide gezegd dat ik niet toe ben aan iets. Met 1 zijn we na 7/8 jaar zelfs nog goede vrienden. Misschien is dat ook het beste om te doen voor jou. Want zoals ik jou nu hoor, geloof ik ook niet dat jij toe bent er aan om iets met een jongen te beginnen.

“boy” 3.
Eerste vind je niet leuk, zoals je over hem schrijft. En tweede lijkt het puur om uiterlijk te gaan. Derde heb je een klik mee zeg je zelf.

+ Ik denk, zoals de rest zegt, dat je geen één écht leuk vind.
+ Hoe oud ben je? Je komt namelijk best jong over.