Meer dan 5 maanden niet ongesteld :O

Haiii… werd vorig jaar juni voor eerst ongesteld
toen ongeveer 2 maanden daarna weer
en sinds nu heb ik het HELEMAAL niet gehad :thinking:
Iemand ideeën hoe dit kan? Xxx [ was 5 maanden geleden fzo]

Aan het begin is het altijd onregelmatig :expressionless:

Ik werd voor het eerst ongesteld, toen 6/7 maanden niet, toen weer ee nkeer. 3/4 maanden niet, toen weer een keer. En daarna weet ik het niet meer goed, maar eerst na 2 maanden, daarna 1,5 of 2 telkens.
En het is nog steeds heel onregelmatig :’]

Mocht je (onveilig) gevreeën hebben, kun je zwanger zijn, maar ik denk dat het gewoon onregelmatigheid is :wink:

Ohh okay, haha heb ook nooit sex gehad dus
ik kan niet zwanger zijn :] :angel:

Ik was ook voor het laatst ongesteld in augustus. Ik mis het niet. =’)

Bij mij was het gelijk regelmatig hoor :wink:

je mag best zwanger zeggen je gaat er niet dood aan :pensive:

ow dat hebben wel meer meisjes
ik was wel meteen regelmatig maar zijn ook zat dat het heel onregelmatig begint

Ik zou zeggen: halleluja! Geniet van je ‘vrije’ dagen, want als het juist regelmatig gaat worden is het best vervelend. Iedere maand in de weer zijn met maandverband, tampons, menstruatie pijn. Maar als je, je echt zorgen maakt: ga naar je huisarts en laat je informeren.

Ik was het ook regelmatig. Maar bij heel veel vriendinnen van me schommelde het ook heel erg in het begin…

kan gewoon onregelmatig zijn
het kan ook zijn dat je misschien afgevallen bent? dan ben je misschien niet zwaar genoeg…

Het zal idd wel gwn nog onregelmatig zijn… Maar als je het vervelend vindt of als je er last van hebt (pijn, opgezwollen blabla)… Dan kan je aan de pil gaan. Daardoor wordt het regelmatig(er)… Heb ik ook gedaan, anders zou het bij mij (na 3 jaar) nog steeds onregelmatig zijn. Want ik merk dat ik zelfs met de pil nog wat problemen heb, dus ik ga er denk ik binnenkort ff voor naar de dokter… Mjaah, anders moet je gwn afwachten !!

xx

Bij mij was het op het begin ook zo onregelmatig.

[i]Dat had ik dus ook in het begin. Maar wees blij en maak je geen zorgen, want als je straks wel ongesteld bent, dan barst de bom. Dan komt alles er in 1x uit, en ik ben het meestal al zo erg. Tenminste zo heb ik het.

Het is bij iedereen anders. :slightly_smiling_face:

ps; als je je er echt heel erg zorgen over maakt en je hebt het over een paar jaar nog, dan kun je aan de pil gaan, om het onder controle te krijgen.[/i]

chill toch

tussen mijn 1e en 2e x in zat haast een jaar of zo xD het is altijd onregelmatig in het begin. maak je geen zorgen je word ooit nog wel eens een x ongesteld. geniet ervan zolang het nog duurt. maar wees op elk moment voorbereid door altijd een maandverbandje bij je te hebben. stop 'm in je schooltas maar neem er ook 1 mee wanneer je bijvoorbeeld een dagje gaat winkelen. you never know.

Zoals je reclame al zegt,

Je Ongesteldheid vertelt je dat je gezond bent, in iedergeval je baarmoeder ect,
Misschien ben je ziek, of in het ergste geval is er iets met je baarmoeder.eierstokken, noem het maar op.
Ook al is het normaal dat je het onregelmatig bent, toch even nadenken of je niet even naar de dokter kan gaan :wink:

haha ja ik dacht net hetzelfde :]