Meer dan 4 jaar samen en geen...

Mij even kort voorstellen. Ik ben een jongen van 23, nog maagd.
Mijn vriendin is 18 en ook nog maagd. Samen zijn wij al 4 jaar samen en zoals jullie waarschijnlijk zullen merken, is seks het probleem binnen de relatie.

Wij zijn dus al iets meer dan 4 jaar samen. Mijn vriendin was 15, ik 20 jaar oud.
Al heel onze relatie lang, ben ik degene die op elk vlak initiatief moet nemen.
Het half jaar van onze relatie bleef het bij kussen en knuffelen. Later aan de borsten voelen en nog wat later vingeren.
Ikzelf wil ook al langer de stap zetten om seks met haar te hebben. Zij was hier het eerste half jaar niet klaar voor…en nu nog steeds niet.

Als ik het voorstel, zijn er de gebruikelijke excuses: ik ben moe, heb geen zin, het is te koud (in haar kamer is het soms maar 14 graden in de winter),…
Oké geen probleem, kan eens gebeuren. Probleem is dat dit al 4 jaar duurt. Telkens heeft ze een excuus. Dan dacht ik dat ik het probleem was en ze mij niet meer graag zag, wat blijkbaar niet zo is. Ze stuurt soms spontaan dat ze van me houdt, ze knuffelt mij ook spontaan en zo.
Ook ben ik 2 keer bij haar blijven slapen. Jullie zouden dan samen met jullie vriend/vriendin slapen. Wel ik mocht in een apart bed in haar kamer slapen. Toen dacht ik echt “Ik kan beter bij mij thuis slapen”. Nu vraagt ze vaak om bij haar te slapen, maar gebruik ik excuses om het niet te moeten doen.

Sindsdien blijf ik haar af en toe vingeren, wat ook niet vaak is.Als het mee zit, 1 keer per maand. Dit jaar zit het bijvoorbeeld niet mee en heb ik haar maar 1 keer mogen vingeren. Vroeger zat ze me ook vaak op te geilen en te droogneuken. Als ik haar dan wou vingeren, mocht het niet of had ze pijn als ik nog maar begon met vingeren. Ik werd er horendol van, mij staan opgeilen en langs de andere kant mocht ik haar niet vingeren of iets anders doen. Heb haar hier dan over aangesproken en gevraagd om dit te stoppen, omdat ik het enorme afknapper vond dat ze dit deed. (dit was 2 jaar geleden)

Aftrekken doet zij bij mij bijna nooit. De keren dat ze het deed, omdat ik het vroeg, kan ik op 1 hand tellen. De keren dat ze het uit haar eigen deed? 0 keer…
Ze zit wel af em toe in mijn broek, maar gewoon om te voelen. Niets meer, niets minder.

Op een gegeven moment dacht ik “Laten we een condoom aandoen, wie weet raakt ze zo in de verleiding om verder te gaan”. We hebben dan een condoom proberen aandoen (wat ze enorm vies vond stinken, dat rubber) en eens het aan was liet ze blijken dat ze niet verder wou. Dit hebben we zo 4-5 keer gedaan.

Paar maanden later zat ze plots in een geile bui en begon ze me op te winden. Ze wou ook plots seks hebben en was enorm nat. Ik wou dan een condoom nemen uit het nachtkastje en toen ik hem om had (hele handeling duurde misschien maar 40 seconden), zei ze dat ze plots niet meer geil was en moest ik stoppen. Ze vond het niet fijn dat ik uit bed ging om het condoom te halen.
Paar maanden later zelfde situatie, maar was ze nog wel geil nadat ik de condoom had omgedaan. Ik wou haar dan penetreren, maar dat deed pijn zei ze…waardoor ik maar gestopt ben. Ik zat er zelfs niet in, maar gewoon proberen in te krijgen.

Sindsdien is alles erger geworden. Waar ik haar vroeger vaak op een avond kuste, kus ik haar nu nog enkel wanneer ik aankom en vertrek. Als ze op mij komt liggen onder het deken, vraag ik haar haar kleedje uit te doen. Zo kan ik met haar borsten spelen. Dan is haar reactie altijd “Moet dit echt?” of “nu niet”.
Ik word er echt radeloos van. We hebben hier ook al veel over gepraat, telkens zei ze dat het ging verbeteren met de tijd. Achteraf gezien ben ik al haar excuses zo moe. Ze zegt altijd dat ze moe is door school. Als het dan vakantie is, is ze moe omdat ze vakantiejob doet. Er is altijd wel iets.
Ik heb hiermee kunnen leven omdat het op andere vlakken, buiten seksueel vlak, goed gaat.
Toch begin ik het laatste jaar te merken dat ikzelf minder en minder zin krijg in seks, gewoon omdat ik altijd op teleurstelling bots. Ook zijn er vaker momenten dat ik denk “ik wil geen initiatief meer nemen, ik doe dit al 4 jaar zonder resultaat.”

Ook wordt het voor mij het laatste half jaar meer en meer een sleur om haar te zien. We zien elkaar op vaste dagen en dan blijven we vaak bij haar thuis…om eens een film te zien of… gewoon in haar bed te liggen en uiteindelijk in slaap te vallen tot ik wegga. Uitgaan met vrienden wil ze vaak niet. En als we iets buitenshuis doen, is het bioscoop of restaurantje (op mijn kosten ook meestal)

Terwijl ik dit tekstje aan het typen ben, voel ik bij mezelf veel verdriet en ook boosheid. Verdriet, omdat het voelt alsof wij elkaar nooit gaan begrijpen op seksueel gebied en het op dat vlak nooit iets zal worden. En boos, omdat ze er zelf niets aan wil doen en ze het blijkbaar normaal vindt. Maar ook boos, omdat ik mezelf misschien als een seutje zie, die niet vlakaf te korte metten wil maken met de situatie.

Jongens zijn helaas niet toegestaan op girlscene maar je zal toch met haar hierover moeten praten wil je duidelijkheid krijgen.

Je geeft aan dat dit voor jou nu toch wel een belangrijk punt begint te worden, wat begrijpelijk is vind ik. Hebben jullie een echt goed gesprek erover gehad of alleen even snel ‘‘ja het zal wel verbeteren’’. Je zult erachter moeten komen wáarom zij zo weinig fysiek contact wil. Misschien dat ze er moeite door heeft door iets wat er vroeger is gebeurd? Aangeven dat jij dit wel belangrijk vindt in een relatie en nagaan bij jezelf of je zou kunnen leven in een relatie waarbij weinig fysiek contact is.

Je moet er inderdaad een goed gesprek met haar over hebben. Ik snap best dat intimiteit belangrijk voor je is, ik hoop alleen dat je wel snapt dat je niet over haar grens moet gaan.

girlscene wat aan deze titel begrijp je niet

jongens mogen niet op girlscene dus dit zal snel gesloten worden helaas.

Maar in een relatie gaat het niet alleen maar om seks, al is het eigenlijk wel redelijk belangrijk voor het lichamelijk contact. Nu is het wel zo dat je vriendin er niets aan wilt veranderen.

Misschien moet je nog een keer praten met haar en dan kijken of er verandering in komt. Een relatie moet geen sleur worden. Kan je anders andere dingen met haar gaan doen? Een keer een weekend weg. In ieder geval weg uit haar huis en weg uit de bioscoop.

sterkte!

and again, ik ben zo blij dat ik geen relatie heb en nooit meer ga hebben
ik denk dat je haar moet vragen waar dit gedrag vandaan komt. En dan echt een serieus gesprek en het haar niet laten afdoen met dat het wel goed komt want dat komt het niet. Ik snap dat jij wel behoefte hebt aan seks in een relatie en zij niet (misschien is ze a-seksueel?) en als zij dat niet heeft ja dan werkt het ook niet echt.

Vind dat je het dan wel lang vol houd die 4jaar.

wss troll

Vraag jezelf af waarom je toch nog bij haar blijft.

zeg als je niks nuttigs kan zeggen zeg dan niks. Dit is gewoon een normaal verhaal dus waarom zou het een troll zijn? Ja het is een jongen maar whatever ik snap best dat hij dit aan meisjes wil vragen.

Ik vind het niet zo raar hoor dat jongens hier soms advies vragen (ook al mag het niet)

Oh en tja, toch een goed gesprek met haar voeren, want als je wat behoeftes mijlenver uit elkaar ligt, is dat niet zo best haha. (ok no shit sherlock:’) sorry )

Misschien heeft ze echt een afwijking waardoor het zo veel pijn doet? Als dat zo is zouden jullie langs de dokter kunnen gaan? En anders heb ik geeen idee, maar veel succes in ieder geval.

Ah ik vind dit echt zielig. Blijkbaar houdt hij wel veel van haar, want hij houdt het al heel lang aan. Misschien heeft het meisje vaginisme , is ze asexueel of heeft ze iets anders meegemaakt. Praten is toch de sleutel. En dan wel eerlijk en zondr slappe excuses.

Ik ben wel een beetje opgelucht dat er niet (Wat ik wel verwachtte) allemaal reacties staan van : “Jongens niet toegestaan!!11!!!1!!1 Viezw jongen, ze wil geen seks BAH, respecteer dat BLADIBLA”

Je zou eens kunnen vragen óf ze wel seks wil. En hoe het misschien komt dat ze er nog niet klaar voor is. Je zou toch hopen dat iemand zich in 4 jaar wel vertrouwd kan voelen bij iemand. Misschien komt het idd door iets achterliggends.

in de regels staat dat het niet mag en het is girlscene dus er zijn genoeg andere fora waar meiden en jongens zitten.

Het topic bestaat toch al, dus het heeft helemaal geen nut om dan zo te reageren.