meer als een vriend minder als liefde

halloo!
ik heb een soort van probleem, het is niet echt een probleem maar meer iets anders… nja lees maar gewoon XD

ik hbe dus een heeeelee goede vriend, we doen heel veel samen het is altijd super leuk en zo maar soms gedragen we ons echt alsof we wat met elkaar hebben maar dat voelen we beide echt niet zo en nou vraag ik me dus af of er meer zijn die dat ook hebben een vriend hebben waar je wel gewoon tegen aan ligt met een film avond en dat soort dingen maar je bent er ECHT NIET verliefd op…

(:

p.s. als je zelf een ander probleem hebt kan je hier ook posten!

Ja dat heb ik ook. Hij heeft mij altijd écht leuk gevonden, maar het is niks geworden omdat ik hem alleen zag als vriend. Gelukkig had hij het daar verder niet moeilijk mee en is hij nog steeds een van mn beste vrienden. Daar ben ik heel erg blij mee, want ik had het mezelf nooit vergeven als ik hem daardoor kwijt zou raken.

Heb zelf niet zo’n vriend, maar ik vind dat je helemaal niet verliefd hoeft te zijn om tegen elkaar aan te liggen enzo. Zo lang jullie beiden hetzelfde blijven voelen tenminste, dus alleen vriendschap.

@ datvindjeleukhe: dan heb je wel geluk daarmee! ben wel blij dat hij mij echt niet leuk vind omdat ik me dan altijd zo lullig voel ;p

@ XMrNoodlesX: dat vind ik dus ook niet :wink:

dankjee voor die mega snelle reacties!

Jemig ik zit ook een beetje in zo een situatie met een vriend. We zijn wel goede vrenden maar hij vind mij leuker terwijl ik hem gewoon als vriend zie. Ik voel me ook best lullig want ik vind het nogal moeilijk om gewoon rechtuit te zeggen dat ik niets meer met hem wil dan vrienden zijn… Zo kut…

Ja ik heb ook zo’n vriend:)
We vinden elkaar echt 100 procent niet leuk, maar ik knuffel wel altijd met hem en ik zit ook altijd bij hem op schoot enz.