Meent hij het?

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik een superleuke jongen ontmoet, ik vond hem meteen al leuk en hij mij ook. Sindsdien pingen en bellen we de hele dag door. Op de tweede date ging ik al naar z’n huis, heb z’n ouders en zussen ontmoet en we hebben een film gekeken. Die dates erna waren ook super en ben nu ook echt verliefd.

Alleen vraag ik me soms echt af of hij het wel met me meent. Hij begint wel altijd het gesprek, belt me heel vaak en zegt heel vaak dat hij me mist enzo. Maar als ik dan op z’n hyves of twitter kijk zie ik dat hij andere meisjes ook schatje noemt en aan hun vraagt wanneer ze weer gaan afspreken enzo, dat maakt me dan weer onzeker. Aan de ene kant heb ik zo iets van, ik heb z’n familie al ontmoet dus ik denk dat hij wel serieus met me is. Maar aan de andere kant, als ik dat dan weer zie denk ik van; doet hij dit ook niet bij andere meisjes?

Want wat ik ook wel vreemd vind, waarom vraagt hij me niet gewoon? Hij weet dat ik hem heel leuk vind, en hij vind mij ook leuk. Bijvoorbeeld laatst; hij vroeg: hoe zit het nou tussen ons? Waarop ik antwoordde: Wat wil jij? Hij: Ik wil jou! Ik: Ik wil jou ook… En daar stopt het dan.

Moet ik gewoon afwachten, of wat?

Bedankt alvast!

Ik denk dat hij het wel meent, lijkt me niet waarschijnlijk dat hij meerdere meisjes aan zijn familie voorstelt. Dan weer is het niet gebruikelijk dat het bij de tweede date al gebeurt. En sommige jongens noemen meisjes gewoon schatje, als ze hun leuk vinden of niet. Ik ken een aantal jongens die ‘flirterig’ praten met meiden (zo van ‘hee schatje wanneer zie ik je weer, mis je’) maar ze bedoelen er niets mee hoor =)
Zoals je zelf zegt, gewoon afwachten lijkt me het beste. Wat komt, komt.

‘Hebben we nu eigenlijk een relatie?’

Klaar.

^^ Zou ik dan ook vragen, want antwoorden als ‘Ik wil jou’ en ‘Ik wil jou ook’ zeggen in mijn ogen toch wel genoeg.

^tenzij het ‘willen’ in de zin van ‘seks hebben/zoenen/amuseren’ is.

Haha oh ja dat kan ook! xD
Ik dacht eigenlijk meer aan een relatie door de vraag “hoe zit het nou tussen ons?” waarop dat gereageerd was. :stuck_out_tongue:

Dat laatste is hoopgevend :slightly_smiling_face:
Meestal is t meisje degene die moet vragen ‘hoe zit het nou tussen ons?’, en hij zegt zelf dat hij dat hij jou wil. Zou het toch even vragen of hij dat altijd doet met ‘schatje’.

ik kan ook niet in zn hoofd kijken, vraag het gewoon.

ik zou het feit dat ie andere meisjes schatje noemt al echt een afknapper vinden.