Meent hij het?

jammer dat iedereen slecht leest… jullie denken nu allemaal dingen die helemaal niet zo zijn!
ik heb helemaal nooit gezegd dat hij het PROBLEEM vond over ons leeftijdsverschil.
alleen maar dat hij erover is begonnen om duidelijk te maken dat hij er over heeft nagedacht.
en ik heb ook niet gezegd dat hij me niet wil zien?
hij zegt juist de hele tijd dat ie me wil zien, maar hij vond het alleen niet zo leuk toen ik onverwachts er ineens was.

ik had eigenlijk vandaag met hem afgesproken maar ik heb zelf afgezegd vanwege het feit dat ik niet in de stad kwam, en ik had wel speciaal voor hem er heen kunnen gaan, maarja, de eerste keer ontmoeting, zometeen klikt het niet en dan kun je meteen weer naar huis ofzo? …

Misschien moet je ff rustig wachten tot na kerst/nieuwjaar. Dan merk je of hij wel/niet een vriendin wilt voor nieuwjaar ensuw :]
Ik denk dat hij wel te vertrouwen is.

Ze geven hier alleen maar suggesties, hoe hun hem zien uit jou verhaal. Je zet hier jou verhaal neer en je vraagt advies, maar als ze wat zeggen verdedig je hem alleen maar… Je kan er ook op een andere manier naar kijken…

Ik verwacht neit dat hij je played btw :wink:
Jongens kunnen niet oz goed denken, ze vergeten dingen vaak en zien dingen anders.

Ik ben het met xoWing eens,
het is wel lastig hoor…

En ik wil niet stom doen maar, vind je ook niet dat je wel erg snel in de verdediging schiet.

Geloof je zelf in hem? En in jullie? Nou ga ervoor meid! Als je er niet in geloofd heb je grote kans dat het echt niks wordt. Maar anders ga ervoor, en kijk gewoon uit wat je doet, houd je eigen grenzen aan en geef die ook echt aan.

Ik weet het niet hoor, het is maar een idee=’]
Succes!!

update:

Hij begon laatst weer over ons leeftijdsverschil,
hij staat (op allerlei manieren) al een stuk verder in zijn leven als ik.
Hij heeft zijn vmbo diploma al en doet nu MBO opleiding watersport.
Ik zit nog maar in de derde…
Natuurlijk zitten we er dan ook nog meer dat hij al 17 is,
en ja, jongens van 17 willen sex.
Ik ben nu 14 en ik ben op zich niet tegen sex op mijn leeftijd als het met een vriendje is, maar toch zal het anders zijn.

Ik vroeg waarom hij dan zo graag contact met me wou hebben.
Daarop zei hij me lief vind en dat hij het leuk vind om met me te praten.
Maar ik weet ook dat hij andere meisjes óók ‘lief’ vind, en ook contact met hun heeft.
Hij zei dat hij open staat voor iets serieus maar er niet naar op zoek gaat.
Hij ziet wel wat het leven hem brengt.
Het is dus niet zo dat hij een player is, maar gewoon met veel meisjes contact heeft.

Ons ‘date’ van woensdag ging niet door omdat ik geen tijd meer had,
maar hij vroeg of ik deze vakantie nog met hem de stad in wou.
Ik heb ja gezegt. Hij zal dan ook zien of hij iets serieus met me wil.

Eigenlijk doe ik precies hetzelfde als hem;
Ik sms, msn en hyve ook met zoveel andere jongens,
ondertussen ben ik ook met andere jongens geweest…
Ik ben ook niet OP ZOEK naar iets serieus, ik flirt er gewoon op los
en als het er van komt dat het serieus word zie ik dat als een geluk.
ik zeg; topic gesloten =)

veel succes

als je even een moderator opzoekt om het topic te laten sluiten, das eigk. wel handig =P