Meent hij het?

LEES LAATSTE REACTIE!
LEES LAATSTE REACTIE!

Hey iedereen,
Een paar weken geleden had ik een voetbalwedstrijd,
het was ontzettend rot weer, het regende en het was ontzettend koud.
Mijn mascara was uitgelopen, ik bibberde, mijn haar zat voor geen meter.
We verloren de wedstrijd dik en ik voetbalde voor geen meter.
Met andere woorden: het was een hel.
Er was weinig publiek maar wat me opviel was dat er wel 2 jongens langs de lijn stonden.
Ik kon ze niet goed zien want ze hadden hun capuchons en alles op.

's Middags kwam ik thuis en ik ging achter de computer.
Msn aan, en aanmelden op hyves.
Ik was beetje aan het rondkijken en mijn krabbels en reacties aan het lezen.
Ineens krijg ik een krabbel.
‘Wat een linksbuiten’
Na een paar krabbels bleek dat hij 1 van de 2 jongens was die langs de zijlijn stond.
We hebben een tijd lang gekrabbeld en hij gaf me zijn msn.
Toen we via msn ook een tijdje hadden gepraat en hij gaf me zijn nummer.
Hij zei dat ik hem maar even die avond moest gaan smsen.
Maar ik dacht, laat ik hard to get spelen, ik smste hem niet.
De dag daarna sprak ik hem op msn, de dag daarna ook weer.
En hij vertelde dat hij op mijn smsje zat te wachten.
Dus die avond smste ik hem.
Sinds die dag smsen we elke dag, en we spreken elkaar elke dag via msn.
Ik krijg zo nu en dan een respect van hem op mijn hyves,
en we willen binnenkort wat af gaan spreken want alleen via webcam elkaar bekijken is nou ook niet helemaal het einde.
Alleen elke keer vraagt ie aan me hoe laat ik uit ben dan komt ie wel even bij me op school.
Maar dan zegt ie dat ie niet kan, geen tijd heeft of iets dergelijks.
Ik begon echt te twijfelen of hij alles wel meende met mij.
De laatste tijd wordt het echt serieuzer tussen ons.
Hij vertelde me dat hij met kerst graag een vriendin wil (echt zo van: HINT HINT!).
En hij zei: Weet je waar ik mee zit?
ik zei: nog niet
hij: als ik zometeen echt iets voor je ga voelen
ik ben wel gewoon ouder dan je broer.

Hij heeft dus al nagedacht over ons samen, en ons leeftijdsverschil.
(ik 14, hij 17)
Een hele goeie vriendin van mij vind hem niks, ze vertrouwd hem niet.
Maar als ik vraag wat ze niet vertrouwd weet ze het niet ‘gevoel’ zegt ze.
Ik heb een hele goeie vriend van hem toegevoegd op msn (tevens die andere jonge bij het voetbalveld)
Hij vertelde me dat hij het wel eens over me praat, en dat hij alles meent, hij praat wel veel met andere meisjes, maar hij zegt nooit tegen ze dat ze mooi en leuk en alles zijn (en wel tegen mij :flushed: )
Hij moest lachen toen ik vertelde dat hij al over ons leeftijdsverschil had gehad.
Waarschijnlijk omdat hij het niet had verwacht van hem,
zijn vriend weet zeker dat hij alles meent wat ie zegt…
Het gaf me super veel zekerheid…

Vandaag zou ik met hem afspreken, maar vanwege de sneeuw hoefde ik niet naar school.
Mijn school ligt in een stad vlakbij mijn dorp en hij woont in die stad.
Ik wou tegen hem zeggen dat ik niet kon komen omdat ik geen school had (en dus ook niet in de stad kwam)
maar toen ik hem hoi had gezegt op msn kreeg ik geen reactie.
Ik ben bang dat hij niet meer met me wil praten omdat hij niet wil afspreken.
Toen heb ik hem maar gesmst dat ik niet zou komen omdat ik ook geen school heb.
Dan denken jullie: Hoezo zou je dat denken?

Eergisteren had ik me ziekgemeld op school omdat ik een toets niet had geleerd.

Samen met een vriendin hebben we toen zijn huis opgezocht.
Ik smste hem toen ik voor zijn huis stond.
Hij vond het niet leuk dat ik niet vantevoren had gesmst dat ik langs zou komen…
Daarom heb ik hem toen ook niet gezien (het zou de 1e keer zijn dat ik hem in het echt zou zien.)
Hij was namelijk druk en zijn broer was thuis daarom had ie niets voorbereid.

Ik twijfel nu gewoon super erg of hij het wel of niet meent,
of in hoeverre hij alles meent.
denken jullie dat ie me niet DURFT te zien misschien?
ik weet het allemaal niet meer zo goed…
ik wil het op dit moment echt graag met hem over hebben maar hij reageert niet op mijn sms en ook niet op msn :S
bedankt als je dit alles ging lezen. xxx

LEES LAATSTE REACTIE!
LEES LAATSTE REACTIE!

Okee ten eerste;
Weetje waarom hij en die andere jongen bij jouw voetbalwedstrijd waren??
Voor hetzelfde geld zitten ze daar gewoon naar meisjes te zoeken.

Je schrijft van dat hij wel veel met andere meisjes praat maar tegen hun niet hetzelfde zegt als tegen jou. Hoe weet je dat zo zeker?
Ik vind het trouwens raar van hem dat hij boos wordt als jij opeens voor zijn huis staat. Een ´normale´ reactie zou zijn dat hij verbaasd is en vraagt wat jij daar doet en stiekem wel laat doorschemeren dat hij het leuk vindt.

Ohjaa en als laatste. Ik luister ook nooit naar mijn vriendinnen. Maar achteraf hebben ze wel vaak gelijk gehad.
Wees op je hoede en wees niet te afhankelijk van zijn aandacht!

wauw, wat een lastige situatie!
Ik denk dat hij wel wat dingen meent, maar ik ken die jongen natuurlijk niet.
Dus ik zou gewoon even kijken of hij binnenkort reageert en het er dan met hem over hebben, en reageert hij niet, dan weet je dat hij je niet waard is.
succes ermee hé meid!

Zijn vriend kwam kijken voor een vriendin van hem (die zit bij me in het team),
en hij was mee gegaan.
En ik weet natuurlijk NIET helemaal zeker of hij het ook tegen andere meisjes zegt.
Maar ik hoor van zijn vriend dat het zo is, en van een andere jongen uit mijn klas die veel met hem om gaat ook.
En oja; hij was niet BOOS maar meer teleurgesteld en hij heeft zijn excuses aangeboden.

Het lijkt nu net alsof ik niet naar je wil luisteren, maar dat wil ik echt wel hoor.
Bedankt voor je reactie !

een vriendin voor kerst als doel vind ik persoonlijk klinken alsof die gewoon iemand wil, en al helemaal als die bij een wedstrijd meisjes er uit pikt…

Okee okee, ik vraag het maar even;)
Nou dan valt het allemaal weer mee haha, zou idd wachten of je hem nog spreekt en anders heeft ie pech gehad;)

@ kaBOOM

Hoezo meisjeS?

update:
ik heb net met hem gepraat…
hij had mijn smsje gelezen en hij vond het jammer.
ik heb verder niet met hem over ‘ons’ gehad.
maar dat zal ik binnenkort even doen.
hij stuurde nog wel een hartje trouwens, toen er even een stilte viel.
maar ja, het is maar msn, een hartje sturen kan zo makkelijk zonder enige waarde.

ik denk wel dat hij betrouwbaar is ( ondanks het verschil) en dat hij je alleen niet wou zien toen je voor z’n huis stond omdat hij mss er op z’n beste wil uitzien voor de eerste keer! :grinning:

ohja en ik heb hier eig wel ervaring mee, en hoe langer dat je de ontmoeting uitstelt, hoe moeilijker het gaat worden!

ja daar ben ik ook echt wel bang voor,
als hij vanmiddag / vanavond weer online komt dan zal ik het er echt met hem over hebben.

ohja nog iets:
hij speelt soms wel beetje hard to get (laat reageren op sms of msn)
maar hij is ook altijd de gene die begint met smsen of begint te praten op msn.
en hij geeft me ook wel complimentjes enzo,
maar: hij heeft nog nooit gezegt dat ie van me houd.
en dat doen players toch echt wel :wink:
en hij heeft ook geen sexuele opmerking gemaakt,
of verteld dat ie over me fantaseert wat er allemaal gaat gebeuren als we afspreken. dat zou ik echt vreselijk vinden, en dan zou ik hem sws helemaal niet vertrouwen!

als ik dit lees dan lijkt hij me echt géén player! En jongens zeggen meestal pas dat ze van je houden tijdens de relatie :wink: maar je moet 'm echt gewoon zien! Maak er wat speciaals van, maar ik zou wel een vriendin meenemen :wink: gewoon, dan loopt alles gemakkelijker

nog meer reacties?

ik lees hier ff tussendoor dat je het gevoel hebt dat hij ‘hard-to-get’ speelt?
daar moet je mee oppassen! als ik dit allemaal zo lees, denk ik wel dat hij je leuk vind, maar het feit dat hij niet meteen reageert op je smsjes of via msn, vind ik dan weer raar.

jongens die laat reageren hebben het meestal heel erg druk, praten wss met veel verschillende mensen tegelijk. ik ga niet zeggen dat het een player is ofzo, maar ik zou nog wat geduld hebben vooraleer je gaat zeggen dat je hem écht leuk vind.
want nu heb ik het gevoel dat hij het nog niet echt met je meent, zeker omdat zijn ‘doel’ gewoon is om een vriendin te hebben, dat vind ik vreemd. (:
ik hoop dat je daar wat aan hebt

hmmm… nee niet per se ‘hard to get’
maar we smsen de hele dag door, ook als we op school zitten.
en dan heb ik hem op stil (rot leraren) dus soms reageer ik pas half uur of uur later terug, en dan doet hij het ook (omdat je anders best wanhopig overkomt :grinning_face_with_smiling_eyes: )

edit: wat ik niet snap is hoe jullie uit mijn verhaal erop uit maken dat hij een vriendin zoekt… want dat heb ik niet gezegt.
alleen dat hij het met kerst gezellig vind om een vriendin te hebben.
hij vroeg me namelijk naar aanleiding van mijn msn naam
(you’re the missing piece i need) of hij degene is die ik mis.
en toen begon hij ineens: ja het is inderdaad met kerst wel extra gezellig als je een vriendin hebt etc.

Ik denk niet dat hij een player is. Maar ik zou gewoon snel eens met hem afspreken, dan weet je hoe hij in het echt is en kan je ook beter zien of hij het nu echt serieus met je meent denk ik.

Hé,
Ik heb de moeite genomen om je verhaal te lezen , en woow, je hebt het wel lastig zeg!
Over die jongen ;
ik heb het gevoel dat hij je een beetje aan het lijntje houd, want je probeert zoveel mogelijk aandacht van hem te krijgen, die je vervolgens niet krijgt.
Heeft ie soms bindingsangst, durft hij geen vriendin te hebben?
En waarom in in godsnaam mocht je niet spontaan langs komen ?
Je hoeft je niet weg te cijferen voor een jongen, en laat je daardoor niet onzeker maken! Misschien is hij inderdaad zoals andere meiden zeiden een ‘vriendinnetjesspaarder’ , maar als je er een slecht gevoel bij hebt, moet je hem maar laten. Want je kan wel beter krijgen dan een jongen die nog niet weet wat hij wil!
xxx succes!

Hij kan ook ondertussen gamen (veel van mijn vrienden doen dat) en dan zit ie in een ‘wedstrijd’ online met vrienden… en dan negeert ie je:P Dus het hoeft niet meteen iets ergs te zijn. Ik reageer ook zo vaak wat later per sms, als ik even bezig ben met wat anders.

Verders klinkt ie gewoon heel normaal, ik zou proberen is een x een goeie afspraak te maken en dan wat leuks te doen!

Hoezo ik wil aandacht die ik vervolgens niet krijg?
Ik word bijna doodgegooit met zijn aandacht!
Het was misschien raar met dat verrassing langskomen,
maar ik heb zelf ingezien dat het ook gedeeltelijk mijn fout was,
omdat ik zonder het had gezegt ineens langs kwam,
en hij het druk had en zijn broer was thuis en het zou de eerste keer zijn
dat we elkaar gingen zien.
Ik ben niet onzeker over mezelf, alleen over ons (hij en ik, dus).
Ik heb er zelf geen slecht gevoel over hoor!

Waarom zou een jongen van 17 een meisje van 14 niet willen zien?
Ook dat vind ik een beetje raar. Normaal zijn het de jongere MEIDEN die leeftijdsproblemen erg zouden moeten vinden, meestal vinden jongens dat allemaal wel best.
En durven? Waarom zou hij je niet durven te zien?
En het is echt gemeen van hem dat hij je niet even binnen liet!
sorry hoor, maar dan zou je als jongen bij mij echt je respect hebben verloren!
hij is degene die het goed moet maken.