meent hij het wel met me?

hey allemaal!
ik heb een vraagje over een jongen…
sinds kort heb ik dus een vriendje, we hebben eerst een lange tijd met elkaar gesms’t en het klikte wel tussen ons, hij stuurde me vaak en was echt lief, dus gingen we na een tijd afspreken met elkaar… ondertussen heb ik hem al verschillende keren gezien en het klikt echt super goed, we zijn dus samen… alhoewel, sinds we samen zijn stuurd hij me minder en lijkt het alsof ik hem minder interesseer… we hebben elkaar nu al een tijdje niet meer gezien, maar als ik zo op facebook zit zie ik dat hij allemaal foto’s leuk vindt van andere meiden :frowning: kan ik hem wel vertrouwen en meent hij het wel met me? ik weet echt niet of het een goed idee is om verder te gaan met hem… help me alsjeblieft! groetjes x

das gewoon best vaak zo, dat als je eenmaal zn vriendin bent, dat hij minder smst, omdat hij je dan al heeft zeg maar.

Hoe vaak zie je em per week ongeveer?

normaal zie ik hem een tweetal keer per week, maar nu is het zeker al 10 dagen geleden dat ik hem zag…

Praat er eens met hem over waarom jullie elkaar ineens zo weinig zien en waarom hij zo weinig stuurt.

Hmm…
uit onderzoek is gebleken ( oke lekker slim hea?? )
maar goed, daar is dus uitgebleken dat jongens het leuk vinden om moeite te doen voor een meisje,
als ze hun meisje dus zeg maar ’ hebben’ is het niet meer zo intressant,
DIT HOEFT NIET ZO TE ZIJN
maar bij veel jongens is dat zo,
ik weet ook niet hoe oud je bent? kijk bij ‘mannen’ van 20 zie je dat denk ik ook niet meer, maar goed.
misschien moet je met hem praten?
reageert hij geirriteerd en bot? neem een ‘Break’?
of stop ermee,
bedriegt hij jou, dan is hij jou niet waard.

goodluck
x Greetz

als ik hem zeg dat hij anders doet zegt hij dat het niet zo is… en ik vroeg hem een keer waarom hij zoveel foto’s van andere meisjes leuk vindt en hij reageerde bot en zei dat ik hem niet moest controleren…

ik bedoel dat van dat sms’ en en afspreken is dan wel logisch ,jongens doen altijd heel veel moeite om je te krijgen en wanneer ze je hebben hoeven ze die moeite niet meer te doen. dus gaan ze verder met anderen meisjes want ze houden ervan om moeite te doen voor een meisje want dan ziet hij het al een uitdaging. als iemand een uitdaging wint, natuurlijk ben je dan blij maarje hebt er later toch niks meer aan…

anders vraag jij aan hem of hij snel weer wil afspreken, laat iniedergeval nog niet zien dat je ‘jaloers’ bent. praat met hem in real en leg hem je gevoelens uit, als het goed is zal hij dit begrijpen en jullie relatie sterker maken.

Nee dat is niet zo dat ze dan verder gaan met andere meisjes als je in een relatie zit betekent het dat je om diegene geeft en een toekomst met diegene ziet. Dan ga je niet verder met andere meisjes:p.
Ik zou met hem erover praten of hij nog wel verliefd is. Misschien zou het daar aan kunnen liggen! Succesx

Jij hebt toch het recht om te weten of hij écht wel serieus met jou is.
Jeetje, wat een vriendje zeg. Ben ontzettend blij dat mijn vriend niet zo is anders had ik hem per direct gedumpt. Iemand die zich zo snel aangevallen voelt wanneer ik hem confronteer, nee dankje.

soms zijn jongens wanneer ze iemand hebben zegmaar afgekoeld omdat ze je dus hebben gevangen en niet meer voor hoeve vechten maar als die wel tijd heb voor anderen meisjes te fben dan klopt er waarschijnlijk iets niet

dat had ik ook flow is altijd leuker dan een relatie want ik had zo een liefe flow maar later had ik met hem en deed hij precies hetzelfde en pingde me heel weinig dus maakde ik het uit was wel heel moeilijk maarja