Meeloopdag

Hey :slightly_smiling_face:
Ik heb me laatst snel ff aangemeld voor een meeloopdag tijdens een opendag van school.
Wat ik me nu afvraag, en waar ik me nog niet echt bezig mee heb gehouden, wat moet je die dag nou eigenlijk doen ? :flushed:

Papier + pen meenemen, wat zou evt. nog meer handig zijn?

Gewoon niet bang zijn om vragen te stellen en proberen de sfeer op te vangen.

Voor welke opleiding doe je dat? Toen ik vorig jaar ging meelopen, hadden we een college over DNA en omdat het een laboratoriumopleiding is, deden we ook een practicum in het lab. Erg leuk om te doen. Dus je bent voor één dag even student, zeg maar. Misschien kan je van te voren vragen bedenken die je aan de studenten kunt stellen (bij ons werden we begeleid door studenten), is ook wel handig om het van hun kant te horen.

Haha, ik ga ook voor laboratoriumonderwijs :slightly_smiling_face:
Nu valt me idd in dat die mevrouw die ik sprak, iets zei van; dat ik het beste op die dag in de week kon gaan omdat er dan het meeste te zien was, dus ik denk dat ik dus ook wel een praktijkles meepik :slightly_smiling_face:

Dus gewoon beetje de lessen volgen, een gewone schooldag dus :slightly_smiling_face: ?

M’n vriend doet HLO, Hoger Laboratorium Onderzoek.
Toen hij de Meeloopdag had moest hij gewoon ervaren hoe zo’n dag er dagelijks uit ziet als student zijnde, dus ik denk inderdaad gewoon lessen volgen :slightly_smiling_face:

Haha echt?! Op het Van Hall toevallig?
Het is dan gewoon een gewone schooldag, idd x)

Nee, dat jammer genoeg niet !
Ik ga voor een MBO opleiding niv. 4 :slightly_smiling_face:!

Idd, bedenk wat je te weten wilt komen!
Meestal wordt je een beetje rondgeleid en mag je bij een les of college ofzo erbij komen zitten. Praktische dingen kan je wel opschrijven maar het belangrijkste is idd dat je de sfeer opvangt en kijkt of dit echt is wat je zoekt .