Meegaan op vakantie?

Mijn ouders zijn van plan om binnenkort een vakantie te boeken naar spanje of griekenland voor de zomervakantie, maar ik weet niet zeker of ik mee wil… (ik ben dan 18)
Als ik op vakantie met ze ga zit ik twee weken lang bovenop hun lip en heb ik absoluut geen vrijheid. Maar ik weet niet wat ik twee weken lang alleen thuis moet doen. Het voordeel is dan wel dat ik twee weken lang het huis voor mij alleen heb.
Wat zal ik doen?

Ik zou thuisblijven.

Hmm thuis blijven… je kan toch met vrienden enzo? nadeel is wel dat je niet weet of zij dan thuis zijn…

Wij gaan dit jaar alweer niet op vakantie, en ik zou heel graag willen. Maarja dit is iets wat je zelf moet beslissen.

Ik zou thuis blijven.
Volgende zomervakantie wordt ook de eerste keer dat ik alleen thuis blijf. Ik vlieg alleen voor een lang weekend over naar mijn ouders om niet de hele 3 weken alleen thuis te zijn.

Ik zou meegaan, hallo weet je hoe vet lekker vakantie is? En zeker als t ook nog eens voor je betaald wordt?!
Neem een vriendinnetje mee?

Thuis blijven

uppiee

Ga met vrienden op vakantie.

Ik zou sowieso meegaan met m’n ouders, maar dat ben ik. Als je echt niet meewilt, gewoon thuisblijven dan maar? Je kan een vriendin uitnodigen om bij je te logeren en allerlei activiteiten plannen enzo.

Neem een vriendin mee, anders thuisblijven

Ik zou meegaan, mijn ouders die vragen dan wle of ik met hun mee wil naar een dorp ofzo. Je kutn ook een vriendin vragen of ze mee wil. Ik neem mijn nicht ook mee.

ik zou gewoon na een weekje komen over vliegen, dan ben je een weekje alleen thuis… en een weekje daar… of ga samen met een vriendin in een huisje op dezelfde camping ofzo…

Ik zou gewoon mee gaan. Je hoeft toch niet continu met hun dingen te doen?

Ik zou meegaan. Ik ben nu ook 18, en mijn ouders gaan waarschijnlijk dit jaar ergens in Nederland op vakantie, dus ik zit ook te twijfelen of ik mee ga. Ik denk dat ik een weekje ernaar toe ga met de trein of zo. Maar buitenland is een ander verhaal, dan zou ik gewoon meegaan.

thuisblijven:D

Ik zou meegaan! Het is waarschijnlijk een van de laatste keren dat je nog mee KAN op vakantie met je ouders, dus profiteer er van :grinning:

Ik ben zelf al 2x thuisgebleven en ik heb daar echt veel spijt van…

En je kan ook altijd vragen of er een vriendin / je vriendje meemag, dan heb je meer vrijheid denk ik.

Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor band je hebt met je ouders en wat voor dingen jullie gaan doen.
Zo kan ik heel goed opschieten met mijn moeder en hebben we vaak lol en houden we ook wel van hetzelfde. Dus dan is het wel leuk.
Als ze alleen maar zeuren en jij niets mag wat je wil doen is het minder leuk en zou ik misschien ook thuis blijven.
Maar ik ben wel iemand die mee zou gaan je kan ook gewoon je eigen gang gaan toch?

Ik snap wat je bedoelt, vraag anders of een vriendin mee mag op vakantie?
Ik ben 17 als we vakantie hebben, en ik mag een vriendin meenemen, al ken ik deze vriendin wel al 12 jaar en mijn ouders zijn ook bevriend met haar ouders dus ja.

Ik zou thuis blijven, ik ben nu 17 en ga al 2 jaar niet meer met mijn ouders mee op vakantie, het bevalt me prima haha.