Meegaan naar festival met vrij onbekende leuke jongen?

Lieve Girlsceners, ik heb jullie meningen nodig.

Ik heb anderhalve maand een leuke jongen ontmoet, mee gezoend enz enz. Daarna hebben we een date gehad, ook super leuk maar verder niks meer want hij bleek nog met zijn ex in zijn hoofd te zitten. Wel contact gehouden.

Met zijn ex zou hij naar Dour Festival gaan, maar dat gaat nu dus niet meer door. In de tussentijd heeft hij zo’n beetje al zijn vrienden gevraagd om mee te gaan, maar niemand die wil of kan of heeft geld. Hij heeft vanavond aan mij gevraagd. Nu heb ik wel geld en wil ik nog super graag naar een festival, al mijn eigen vriendinnen willen niet, dus komt goed uit toch?

Wat het probleem nu is, is dat hij even geen zin heeft in een vriendin of iets in die trant. Hij zegt me ook geen verwachtingen te hebben. Maar die heb ik wel, ik heb hoop, hij spookt vaak door mijn hoofd. Ook neemt hij wel eens drugs, dat moet hij zelf weten vind ik, maar hij wil ook dat ik het ook eens probeer. En wil dat niet.

Dus de vraag: moet ik gewoon naar dat festival gaan, omdat ik dat leuk vind en het goed uitkomt voor mij, ook als ik misschien gekwetst word daar? En met lage verwachtingen heen gaan? Of kan ik beter voor mijn veiligheid kiezen, want hoe goed ken ik hem nu, en met drugs enzo, en wie weet laat hij me daar gewoon achter? Wat vinden jullie?

Bedankt iedereen die dit gelezen heeft. :slightly_smiling_face:

Jah gaaf, en je kan toch gewoon als vrienden gaan. misschien ontmoet je daar wel een leuke jongen. en qua drugs en dergelijke heb je zelf in de hand als jullie goed afspreken hoe je het met vervoer doet komt het vast goed. + misschien zijn er girlsceners die ook naar dour gaan. dat je met hun contact zoekt en ook een keer daar afspreekt een dagje ofzoo.

Maar wat vinden je ouders als die er nog iets over te zeggen hebben.

Maak duidelijke afspraken. Nee is nee bijvoorbeeld, wat betreft drugs. Zeg dat hij het gewoon niet eens hoeft te vragen want je wil het toch niet.

Okee thanks meiden! Misschien denk ik er ook gewoon te veel over na.

Mijn moeder vindt trouwens dat ik het gewoon moet doen, mijn vader heeft het liever niet want die kent de jongen niet en blabla. :wink: Maar ik ben bijna 19 hoor, dus kan doen wat ik wil.

Sowieso doen haha!

Ik zou het doen als ik jou was =]

Lekker doen inderdaad, klinkt hartstikke leuk!
Zorg gewoon dat je weg kan gaan als je dat zelf wil, dan hoef je niet compleet afhankelijk van hem te zijn.
Veel plezier! (:

Red jezelf en ga niet.
Je hebt zoals je zelf aangeeft stiekem wel hoop, hij geeft duidelijk aan dat je geen verwachtingen moet hebben, je kunt het dus beter opgeven.
Waarschijnlijk komt het gewoon handig uit dat jij het kaartje kan overnemen?
Ik denk dat wanneer je gaat je alleen maar meer gevoelens gaat krijgen, je gaat immers een aantal dagen samen naar een vrij intensief festival en daar slaap je samen in een tentje.

Doen!

Ik zou toch oppassen. Die jongen neemt je niet serieus. En ik ken Dour… daar wordt best veel drugs gebruikt. Ik ga persoonlijk liever naar festivals met mensen die ik écht goed ken… juist omdat er veel kan gebeuren waar je nee moet durven tegen zeggen. Hij heeft duidelijk gezegd wat jij van hem kan verwachten, dus jij mag ook duidelijk zeggen wat hij van jou mag verwachten en wat niet!

Klinkt leuk op zich, maar ik zou me echt 2e keus voelen.

Het gaat niet door omdat ik sowieso geen vervanging kan krijgen voor mijn werk, het is dit weekend ook al. Hij vond het erg, maar ik denk meer omdat hij nu alleen moet gaan dan dat hij het jammer vindt dat ík niet mee kan. Misschien is het ook beter zo, lot heeft bepaald. Volgend jaar festival met mensen die wel om me geven idd! Maar toch jammer… Bedankt iedereen.

meisje, luister eens naar je eigen gevoel. als je er aan denkt, denk je dan meteen: JAAAA IK WIL MEE! of heb je dat totaal niet? als je dat niet hebt, lijkt het mij geen verstandige keuze om te gaan (:

oh ik zie net dat het niet doorgaat! oopsie (:

Ik zou het wel doen als ik jou was (:
maar ga geen dingen doen die je echt niet wil,
zoals die drugs.

Ik zou echt absoluut NIET gaan.

Dit. Maar als je blijft twijfelen zou ik niet gaan.

ik zou gaan, maar heel duidelijk zeggen dat je geen behoefte hebt aan drugs.

ga en zeg ik wil geen drugs zeker niet daar en ga lekker bier drinken en genieten en als hij plots stom is leer je heel makkelijk nieuwen mensen kennen

Mensen, lezen, ze gaat al niet meer omdat ze geen vervanger voor haar werk kan vinden.