meeëter...

Heej,

Ik heb een ontzettend beschamende vraag:
Is het raar om meeëters in je oor te hebben? Je OOR???

Ik heb dat dus, en ik vind het walgelijk!!
't Is gewoon vreselijk…Want ik kan ze zelf niet zien (en dan is mijn moeder zo aardig om midden in de familie te zeggen: "hè Ester, je hebt weer een meeëter in je oor…), uitknijpen is een ramp… :s
en het doet PIJN…
Ik baal er gewoon van.

Lach me alsjeblieft niet uit, ik vind het persoonlijk heel erg raar… En vroeg me dus af of er meer mensen zijn die dat ook weleens hebben gehad.

xxxxx

Hoever in je oor, er op of echt in de gehoorgang?
Als het er echt in is, lijkt me het eigenlijk wat anders.
Misschien toch even naar de dokter.

Is niet echt raar, heb het zelf niet maar wel bij mensen die ik ken gezien.
't is misschien vervelend, maar het valt waarschijnlijk bijna niet op als het in je oor zit…

Dat is niet raar, en je kunt ze het beste gewoon laten zitten dan heb je er ook geen last van. Niemand gaat op je oor letten of er meeëters inzitten. :stuck_out_tongue:

Wat is een meeëter? Of bedoel je mee eter? :3

Ik heb ze wel eens op mijn oor gehad, maar nooit echt in mijn oor?

kan je niet zo’n stokje daar voor kopen? haha. Beetje moeilijk uit te leggen… Maar dat heeft zo’n rond gaatje en zo kan je hem uitdrukken… hahah wat een uitleg:p hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!

me vriend heeft daar ook meeeters dat is wel normaal

Het komt wel voor in de oorschelp. Maar echt in die buisje in je oor denk ik niet.

Dat heb ik dus ook. Ik dacht dat ik de enige was en ik vind het best wel genant maar ik weet verder ook niet wat je er aan kan doen…

Heej, bedankt voor jullie reacties!! Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar er zat er eentje op de rand van waar mijn gehoorgang begint zeg maar… Maar ik heb ze ook wel eens gewoon in mijn oorschelp. (die in mijn oorschelp zijn dus wel te zien als ik een knot of zo in heb…)
Uitknijpen doe ik meestal ook niet, maar het is gewoon erg vervelend…

Ik denk dat xSabotage zo’n comedogeen-lepeltje bedoelt?

Ik heb er ALTIJD 1 boven mijn lip, dan haal ik hem weg, komt er een nieuwe. :pensive:

Ik heb er ook altijd aardig veel in men oor, geen idee hoe je die weg krijgt. Echt verveleeend.

heb er ook een aantal in mn oor maar je ziet ze gelukkig niet superduidelijk ofzo weet ook niet hoe ik er van af kom

Is niet raar, heb stage gelopen in een schoonheidssalon, en daar werden ook mee eters uitgeknepen, waren ook genoeg mensen die ze in hun oor hadden. Kun je indd met zo een stoktje met een rond gaatje uitduwen, maar gaat niet makkelijk bij jezelf dus zou het sowieso je moeder laten doen.

Mijn zus en 3 vriendinnen van me hebben het, het is echt niet raar hoor, er zit toch echt oorsmeer,vuil en haar bij.

Normaal hoor!

ja is normaal hoor! ik had er ook 1tje gehad in mn oorschelp en pijn dat het deed!
heb het mijn moeder laten uitknijpen met 2 wattenstaafjes en er kwam een zwarte pitje uit :s ( heel nasty i know ) maar heb daarna nooit meer wat daar gehad …

Het is niet raar, een vriendin van me had het ook.