Meedoen aan TV-programma op 15/16 jarige leeftijd? :')

Hoi! Oke dit klinkt vast heel dom haha, maar een vriendin en ik zouden heel graag is op tv willen komen :’) Alleen weten we niet echt waarmee. Veel spelshows zijn 18+ en we hebben ook niet echt een bepaald talent ofzo om mee te doen aan Popstars of iets. Dus, misschien hadden jullie ideeën waar we ons voor zouden kunnen opgeven? :grinning:

Oke, sorry dat ik het zeg, maar wees eens creatief en zorg dat je daarmee op tv komt en niet omdat je zomaar een keertje voor het gevoel op tv komt, en je krijgt er ook meer respect voor

Ze vraagt toch gewoon om een tip? :’) Waarschijnlijk is het gewoon voor de leuk om een keer op de tv te komen, niet om nou gelijk heel speciaal op te vallen.

Ik heb overigens geen ideeën voor je, up!

zo vader zo puberzoon.
is een soort van spelshow waarbij ze moeten raden wie de
vader of moeder. mischien kun je daar je eigen voor aanmelden.
hier de website http://zovader.ncrv.nl/

Je kan je opgeven voor Radar, ook vermist zoekt heel vaak mensen.
In de schaduw van het licht (met Arie Boomsma)
Zoek op google : figureren in programma’s of zoek onder publiek voor programma’s.
Welke leeftijden ervoor zijn, dat weet ik niet.
Op de website www.filmvacatures kan je ook, onder het kopje casting, hele leuke jobs als figurant vinden in bioscoopfilms of gewoon amateurfilms.
Erg leuk, vaak voor de ervaring, maar soms krijg je er iets voor.
Succes!

Hahaha, je moet het niet zo serieus nemen. Wij willen juist een keertje voor het gevoel op tv komen, niet om respect te krijgen of op te vallen :stuck_out_tongue:

Ooo, dat van Radar of Vermist is wel een leuk idee ja :slightly_smiling_face: maar dan ben je ook maar 2 tellen in beeld ofzo. Maar bedankt voor je berichtje, ik zal is op die site kijken!

als je nou zelf vermist raakt kom je wat langer in beeld :wink:

Idd ^.
Naar het DDWD café en dan zorgen dat je ergens vooraan zit? Kost geloof’k een tientje om binnen te komen en publiek is redelijk vaak in beeld.

HAHAHA

Ik wil zo graag meedoen met Wipe out, lijkt me zo leuk haha! Ik en een vriendin hebben al afgesproken dat als we 18 waren ons gingen opgeven :smirk:

Lingo! verdien je nog geld ook.
Maar volgens mij is dat 18+, dus zie dit maar als een upje.

puberruil

Haha, daar heb ik me al voor opgegeven! :slightly_smiling_face: Heb gister een mailtje gekregen met een vragenlijst enzo, alleen ben ik bang dat ik niet uitgekozen word omdat ik niet iets bijzonders heb ofzo. Het zijn altijd 2 pubers met een grote tegenstelling, maar ik heb niet echt een tegengestelde van mij zegmaar.

Ja lingo is 18+
Je kunt wel bij gtst ofzo figurant zijn, heeft een meisje van mij op school ook gedaan. Ze kwam 2 keer in beeld haha.

Verder kan niet veel… Spelshows zijn altijd 18+.

pff ik weet het ook niet, ik wil zo graag meedoen aan lingo haha!
dat ga ik echt doen als ik18 ben denk ik!

inderdaad; zo vader zo puberzoon :slightly_smiling_face: Al wordt dat (volgens mij) pas weer uitgezonden in december. Maar dan nemen ze het vast eerder op :slightly_smiling_face:

Tja, voor een kinderquiz ofzo ben je weer te oud xD Volgens mij kan je je dan inderdaad alleen voor publiek opgeven ofzo.

Twee meisjes die bij mij op school zaten hebben trouwens meegedaan aan lingo, het wordt ergens deze maand uitgezonden :stuck_out_tongue:

En puberruil? Daar heb je de leeftijd voor, maar dan moeten jullie ouders het ook oke vinden enzo.

Oepss, stond eral!

Ik ben bij de madiwodo geweest, en ik was 2 seconden in beeld :tipping_hand_man: