Mee vragen naar de Efteling..?

Okee, ik zit dus een beetje met een dilemma…
Een tijd geleden heb ik mijn beste vriendin meegevraagt naar de Efteling. We zouden deze zaterdag gaan, maar toen werd mijn moeder ziek, dus we vroegen of het volgende week kon. Toen kon ze niet, want ze wilde haar vader niet afzeggen. Nouja, om een lang verhaal kort te maken; ze deed er alles aan om niet mee te hoeven gaan (zo kwam het erg op me over).
Mijn andere goede vriendin is op vakantie, dus zij kan helaas niet mee. Verder is er niemand die ik echt supergoed ken die ik mee kan vragen. Er is wel een jongen waarmee ik het goed kan vinden. We hebben een half jaar bij elkaar in de klas gezeten en we vinden elkaar ‘wel leuk’. Echt mega-super-duper goed ken ik hem nou ook weer niet, maar het is wel een vriend van me (we zijn bijvoorbeeld een keer naar de bios geweest -als vrienden-).
Zal ik hem anders meevragen voor volgende week? Ik zou het gelijk hebben gedaan als mijn moeder, broertje en zijn vriendje er niet bij geweest zouden zijn. Maar daarom twijfel ik juist om hem mee te vragen…
Het zou superleuk worden, dat weet ik nu al. Maar het is begrijpelijk dat het voor die jongen ook raar moet zijn om opeens met mensen in een auto te zitten die hij niet kent, behalve mij.
Even ter informatie: we splitsen op als we eenmaal in de Efteling zijn, dus dan lopen we gewoon met z’n tweetjes.
Nu dus mijn vraag na een -te lang- verhaal: zal ik hem mee vragen, of niet?

Ja ik zou het gewoon doen hoor (:

Ik zou hem meevragen :wink: Je bent sowieso heel de dag met hem alleen. Alleen even dat stukje in de auto :wink: maar dat mag normaal toch geen probleem vormen :wink: Ik zou zeggen, waag je kans! Een nee heb je en een Ja kan je krijgen :wink:

Ik zou het gewoon proberen :slightly_smiling_face: Er zijn 2 mogelijkheden, hij wil of hij wil niet. Als hij wil is het super leuk en maak je het zo gezellig mogelijk, als hij niet wil, tja jammer maar dan maak je het daar zelf gezellig toch?

Je hebt niks te verliezen :slightly_smiling_face:

jullie hebben helemaal gelijk(:
dan ga ik het straks gewoon vragen, hihi :grinning:

ik zou hem ook meevragen. laat ons weten wat hij zei! :grinning:

Jaaa inderdaad hou ons op de hoogte!

wheee ik durf het niet te vragen (’:
over een paar minuten heb ik denk ik al mijn moed bij elkaar geraapt, haha!
ik zal het gelijk laten weten als ie heeft geantwoord :grinning:

okee ik stuur 'm dit denk ik:

hey, eventjes een vraagje; heb jij volgende week zaterdag wat te doen? Ik ga dan naar de Efteling, een mn vriendin waarmee ik zou gaan kan niet en de rest is op vakantie (’: Dus nu heb ik een kaartje over… Heb jij misschien zin om mee te gaan? xx

is dat goed, of moet er iets bij/af?

Nee het is wel goed zo :slightly_smiling_face:

Ik zou dat van die vriendin gewoon weglaten en dat extra kaartje. :wink:

ja je hebt gelijk, anders komt het zo over alsof hij de laatste is die ik mee zou vragen

Het hangt er van af wat zij wil dat hij denkt…
Wil je dat hij denkt dat je dat kaartje speciaal voor hem hebt gehaald of wil je dat hij 2e keuze is (niet op een negatieve manier)

That’s true.

uhm, ja ik wil niet dat hij gelijk denkt dat ik speciaal hem uitnodig, dus dat hij de tweede keus is, inderdaad op een positieve manier.
ik heb nu dit (komt wat leuker over) ;

hey, eventjes een vraagje; heb jij volgende week zaterdag wat te doen? Ik ga dan naar de Efteling, een mn vriendin waarmee ik zou gaan kan niet. Dus nu heb ik een kaartje over… Heb jij misschien zin om mee te gaan? xx

Jaa zoiets zou ik sturen ja! :slightly_smiling_face:

okee, daar gaat ie dan! :grinning:

haha spannend :grinning:

oh gosh, ik heb op ‘verzenden’ gelikt :0

Gelikt nog wel! hahah nee komt goed joh :d